اصفهان- رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اعلام کرد: ملیکا دختر ربوده شده مشهدی، روز سه شنبه در پارک «ناژوان» در حالیکه سرگردان بود و گریه می کرد توسط مردم به کلانتری ۲۸ ارجاع داده شد.

دختر ربوده شده مشهدی در اصفهان پیدا شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ ستار خسروی با اشاره به پیدا شدن کودک یک و نیم ساله ربوده شده در مشهد در یکی از پارک های اصفهان، اظهار داشت: این کودک در پارک ناژوان در حالیکه سرگردان بود و گریه می کرد توسط مردم به کلانتری ۲۸ ارجاع داده شد.

وی افزود: بر اساس گزارش های دریافتی مشخص شد که مشخصات این کودک با ملیکا دختری که طبق اظهارات خانواده کودک، اوایل مرداد ماه توسط یک زن و مرد ربوده شده بود، مطابقت داشت که تصاویر این کودک برای پلیس آگاهی خراسان رضوی ارسال شد و پدر آن را تائید کرد و اکنون هم با ماموران پلیس آگاهی عازم اصفهان شدند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان اضافه کرد: با توجه به اینکه مورد مشابه ای گزارش نشده بود، قطع به یقین کودک پیدا شده همان ملیکا است.

وی در خصوص دستگیری آدم ربایان نیز اظهار داشت: از آنجائی که این پرونده در پلیس آگاهی خراسان رضوی در جریان است ماموران این شهر پیگیر هستند و اگر کمکی خواستند همکاری های لازم صورت خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.