سرمربی بایرن مونیخ بعد از شکست برابر لیورپول به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت و تاکید کرد که هنوز تیمش آماده نیست.

نارضایتی کارلو آنچلوتی از عملکرد بازیکنان بایرن مونیخ

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ یک شکست سنگین دیگر را تجربه کرد تا نشان دهد که در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد. بایرن مونیخ در آئودی کاپ به میدان رفت و با سه گل برابر لیورپول تن به شکست داد.

سرمربی بایرن مونیخ بعد از بازی تاکید کرد که تیمش در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد. کارلو آنچلوتی، گفت: متاسفانه باید اعتراف کنم که هنوز آماده نیستیم. نه در خط دفاعی و نه در خط حمله عملکرد خوبی از خود نشان ندادیم. شنبه بازی حساسی در سوپر جام آلمان پیش رو داریم و باید خود را آماده این بازی حساس کنیم.

او ادامه داد: معمولا بایرن مونیخ تیمی نیست که گل‌های زیادی دریافت کند و این نتیجه نشان می‌دهد که مشکل اصلی ما کجا است. باید توازن و هماهنگی بیشتری از خود نشان دهیم. لیورپول بسیار بهتر و آماده‌تر از ما بازی کرد و در نهایت هم با شایستگی به پیروزی رسید.

آنچلوتی در پایان سخنان خود اضافه کرد: تنها ۱۰ دقیقه در این دیدار، خوب بازی کردیم و بعد از آن لیورپول بود که با سرعت بالای خط حمله خود ما را اذیت کرد. نتایجی که در تابستان به دست آوردیم نشان می‌دهد که هنوز تیم آماده و هماهنگی نیستیم و باید به تلاش خود ادامه دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.