سرمربی لیورپول از پیروزی برابر بایرن مونیخ و تداوم حضور کوتینیو در آنفیلد گفت.

کلوپ: بهتر است بارسلونا وقتش را برای کوتینیو هدر ندهد

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، لیورپول که برای برپایی تورنمنت چهار جانبه آئودی کاپ به کشور آلمان سفر کرده است، موفق شد با برتری ۳ بر صفر برابر بایرن مونیخ به دیدار نهایی راه یابد.

یورگن کلوپ بعد از نمایش خوب شاگردانش در بازی برابر بایرن مونیخ، درباره مسائل مختلفی از جمله حضور کوتینیو به صحبت پرداخت و گفت‌: خوشبختانه تیم نمایش خیلی خوبی برابر یکی از بهترین تیم‌های اروپا داشت و بیش از این نمی‌توانم راضی باشم. بازیکنانم هر چه از آنها درخواست کرده بودم را در زمین مسابقه به نمایش گذاشتند. نکته‌ای که من را خیلی امیدوار می‌کند این است که بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شده‌اند نیز نمایش خیلی خوبی داشتند و به نظر می‌رسد شرایط در تیم ما خیلی خوب پیش می‌رود.

کلوپ درباره حضور کوتینیو، ستاره برزیلی در آنفلید و بحث حضور او در بارسلونا، گفت‌: من فکر می‌کنم که بهتر باشد بارسلونا وقت خود را هدر ندهد و به دنبال کوتینو نباشند. آنها هر چقدر هم که تلاش کنند به هدفشان نخواهند رسید چون او قطعا در جمع ما برای فصل بعد باقی خواهد ماند. با این حال کاملا می‌فهمم که چرا تیمی همچون بارسلونا به دنبال جذب بازیکنی همچون کوتینیو است.

رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ۹ روز دیگر آغاز می‌شود و لیورپول این بار امیدوار است که نتیجه‌ خوبی کسب کند و بعد از مدت‌ها به قهرمانی برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.