مشهد-مدیرعامل مؤسسه خیریه و توانبخشی همدم(فتح المبین) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ششمین بازارچه خیر و خرید این مؤسسه ۲۵ لغایت ۲۹ ماه جاری در محل این مؤسسه برگزار می‌شود.

آغاز ششمین بازارچه خیر و خرید  از ۲۵مرداد ماه در مشهد

دکتر زهرا حجت با اعلام این خبر افزود: در این بازارچه، مانند دوره‌های قبل شاهد حضور برندهای مختلف به عنوان یاوران مؤسسه خواهیم بود و در کنار مدیران صنعت، ورزشکاران و هنرمندان شناخته شده، توانایی‌های ۴۰۰ دختر مدد جوی مؤسسه با ساخته‌های مختلف آن‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد.
وی درباره نحوه کمک‌ها نیز گفت: شرکت کنندگان در این بازارچه یا بخشی از سود خود را به دختران اختصاص می‌دهند یا درصدی از فروش و یا همه فروش آن‌ها به نفع دختران همدم خواهد بود.
وی در بخش دیگری از گفته‌های خود به طرح توسعه مرکز نیز اشاره و تصریح کرد: خیرین مرتبط با مرکز آمادگی شرکت در ساخت و ساز را دارند و اگر زمینی پیدا شود، هر چه زودتر می‌توانیم، کار توسعه مرکز را شروع کنیم چون تعداد فراوانی دختر را در فهرست نوبت ورود به مرکز داریم.
وی همچنین افزود: تعداد ۲۰ نفر از دختران مرکز نیز در موقعیتی هستند که می‌توان با گرفتن ساختمان یا آپارتمانی آن‌ها را از دیگر دختران جدا کرد و در این بخش نیز به همراهی افراد خیر و مهربان نیاز داریم.
در این نشست همچنین جعفر شیرازی نیا معاون مؤسسه با اشاره به اینکه به دنبال این بوده‌ایم که این مؤسسه تنها به نگهداری دختران اکتفا نکند، افزود: این نگاه باعث شد تا در تدارک برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری و از جمله برگزاری بزرگداشت هایی برای چهره‌های مطرح  فرهنگی خراسان باشیم تا با این کار هم سهمی در بهبود وضعیت فرهنگی شهرمان داشته باشیم و هم وجهی دیگر از یک مؤسسه خیریه را به نمایش بگذاریم.
 وی  خاطر نشان کرد: بر این اساس، در آذر ماه شاهد برگزاری بزرگداشتی برای استاد کیوان ساکت چهره مطرح هنر  و موسیقی خواهیم بود که از همین شهر برخواسته است و ارتباط مستمر و با برکتی هم با مؤسسه در طول سالیان گذشته، داشته است.
وی تصریح کرد: در برگزاری این برنامه فرهنگی، مؤسسه هیچ هزینه‌ای نخواهد کرد و این برنامه‌های ارزشمند به هزینه افراد نیک اندیش برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است، ششمین بازارچه خیر و خرید مؤسسه همدم به آدرس مشهد،خیام شمالی، عبدالمطلب ۵۸ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.