​ایلام- معاون بازسازی و بهسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: تسهیلات بلاعوض به سیل زدگان ایلامی تا پایان شهریورماه سال جاری پرداخت می شود.

تسهیلات بلاعوض به سیل زدگان ایلامی تا پایان شهریور پرداخت می شود

فاخر محمدیان روز چهارشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه تسهیلات بلاعوض تنها به کسانی که قبلاً وام مربوط به سیل زدگی را دریافت کرده اند، تعلق می گیرد، اظهارداشت: در همین راستا تاکنون ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به بیش از ۹ هزار نفر از صاحبان منازل مسکونی آسیب دیده پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای سیل زدگان ایلامی تخصیص یافته است، افزود: پیش بینی می شود حدود ۱۹ هزار نفر از صاحبان املاک مسکونی و تجاری آسیب دیده سیل آبان ماه ۹۴، برای دریافت تسهیلات بلاعوض به این دستگاه اجرایی مراجعه کنند.

معاون بازسازی و بهسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام با بیان اینکه به تدریج این تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود، خاطرنشان ساخت: بودجه این تسهیلات کاملاً تخصیص یافته و از شهروندان تقاضا مندیم که برای دریافت این تسهیلات صبر کرده و با حفظ آرامش ما را در ارائه خدمات یاری دهند.

فاخر محمدیان به نحوه پرداخت تسهیلات بلاعوض اشاره کرد و بیان داشت: پس از وقوع سیل آبان ماه ۹۴ به حسب میزان تخریب به صاحبان املاک تسهیلات قرض الحسنه ۸۰ میلیون ریالی، ۶۰ میلیون ریالی و ۴ میلیون ریالی پرداخت شده و این افراد به ترتیب تسهیلات بلاعوض به مبلغ ۲۰ میلیون ریال، ۱۵ میلیون ریال و ۱۰ میلیون ریالی دریافت خواهند کرد.

وی یادآور شد: ساختمان هایی که بصورت کامل تخریب شده بودند نیز در مناطق شهری ۶۰ میلیون ریال و در مناطق روستایی ۵۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض دریافت خواهند کرد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.