بردسکن- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بردسکن در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی ۱۷ مرداد «روز خبرنگار» گفت: مسئولان نباید تجلیل از خبرنگاران را فقط مختص روز خبرنگار بدانند.

تجلیل از خبرنگاران نباید فقط مختص روز خبرنگار باشد

به گزارش قدس آنلاین، سید علی حسینی روز چهارشنبه با گرامی داشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و شفای عاجل برای پیشکسوت حوزه رسانه بردسکن نورمحمد نوری که این روزها در بستر بیماری قرار دارد گفت: حقیقتا بردسکن در حوزه رسانه در استان سرآمد است و خبرنگاران این شهرستان بدون هیچ گونه چشم داشتی در این عرصه فعالیت می کنند. 

وی حضور خبرنگاران در تمامی عرصه ها و جلسات را تاثیر گذار دانست و گفت: مدیران ادارات باید نگاه عزتمندانه و کرامت به خبرنگاران داشته باشند و با افتخار از آنها در جلسات دعوت کنند.

وی عنوان کرد: مسئولان وظیفه دارند خبرنگاران در جلسات خود دعوت کنند و خدمات دولت را در اختیار خبرنگاران قرار دهند تا مردم در جریان خدمات صورت گرفته قرار بگیرند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بردسکن   گفت: جلسه تکریم و تجلیل از اصحاب رسانه را امسال  متفاوت تر از سال های قبل برگزار خواهیم کرد و با برنامه ریزی های انجام شده قرار است  مراسم تجلیل از خبرنگاران بردسکن ۱۶ مرداد ماه در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شود.

حسینی با بیان اینکه به انتقاد اعتقاد دارم گفت: انتقادهای سازنده باعث رشد و توسعه یک منطقه می شود و مسئولان باید انتقادهای به جا و سازنده خبرنگاران را بپذیرند و در جهت رفع نواقص و مشکلات حوزه کاری خود اقدام کنند.

وی با توجه به فعالیت اصحاب رسانه  خواستار راه اندازی دفتر خانه مطبوعات در شهرستان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.