برنامه زنده «ثریا» امشب در برنامه زنده خود به ظرفیت های رها شده و مغفول بازار کشورهای منطقه و کشورهای مستقل برای محصولات ایرانی می پردازد.

ظرفیت مغفول بازارهای منطقه برای محصولات ایران/«دیپلماسی اقتصادی» پس از برجام چقدر درخدمت تولید ملی بوده است؟

به گزارش قدس آنلاین، برنامه زنده ثریا امشب در برنامه زنده خود به ظرفیت‌های رها شده و مغفول بازار کشورهای منطقه و کشورهای مستقل برای محصولات ایرانی می پردازد. اهمیت دیپلماسی اقتصادی و نقش آن در حمایت از تولید ملی از دیگر محورهای برنامه امشب ثریا خواهد بود و این موضوع که در سالهای اخیر و پس از برجام چه میزان دیپلماسی اقتصادی در خدمت حمایت از صادرات ایران بوده است از دیگر محورهای این برنامه است.
این برنامه با حضور مهندس مودودی، معاون سازمان توسعه تجارت ایران و مهندس سید رضا فاطمی امین کارشناس حوزه صنعت و صادرات (به صورت حضوری) و مهندس علیرضا ساعدی معاون صندوق توسعه ملی به صورت تلفنی به روی آنتن خواهد رفت. در این برنامه برخی فعالان حوزه صادرات به کشورهای هماسیه نیز به صورت عینی تجربیات و مشکلات این حوزه را ارائه خواهند کرد. در ثریای امشب گزارش های جالب و مستندی از ظرفیت بازار روسیه، عراق و... برای محصولات ایرانی نیز پخش خواهد شد و مردم بازار شهرهای مختلف کشورهای همسایه از بصره تا مسکو را در ثریای امشب خواهند دید.
همچنین ثریا امشب وضعیت صادرات و واردات ایران در سالهای اخیر و مشکلات و چالشهای پیش روی صادرات محصولات مختلف ایران و سیاستگذاری لازم برای ارتقای توان رقابتی محصولات ایران در بازرهای کشورهای همسایه و کشورهای مستقل در این برنامه از سوی کارشناسان بررسی خواهد شد.
برنامه زنده ثریا امشب، چهارشنبه، حدود ساعت 23:10 بعد از سریال پرستاران به روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.