شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید کارگروه تخصصی در راستای خرید و فروش اینترنتی با حضور کارشناسان و مسئولین مربوطه تشکیل و با برگزاری جلسات متعدد راهکار و برنامه های موثر تصمیمات مطلوبی اخذ شود.

کارگروه تخصصی خرید و فروش اینترنتی در چهارمحال و بختیاری تشکیل شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در مدت سه سال گاز رسانی به ۱۴۶ پروژه تولیدی در چهارمحال و بختیاری با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیون تومان تحقق پیدا خواهد کرد.

وی گفت: مجوز پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد پایین به مبلغ ۲۲.۵ میلیارد تومان در راستای ایجاد اشتغال به استان تخصیص یافته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تجارت الکترونیکی سبب پیشرفت استان خواهد شد باید در این زمینه فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به افراد جامعه انجام شود و با رعایت قوانین مربوطه در این بخش فعالیت مفید و موثری داشته باشند.

سلیمانی در ادامه تصریح کرد: باید کارگروه تخصصی در راستای خرید و فروش اینترنتی با حضور کارشناسان و مسئولین مربوطه تشکیل و با برگزاری جلسات متعدد راهکار و برنامه های موثر تصمیمات مطلوبی اخذ شود.

وی تاکید کرد: ۲۰ هزار میلیارد تومان در جهت ایجاد شغل برای ۹۷۰ هزار نفر برای تحقق اهداف پروژه های اشتغال تخصیص یافته که سهم چهارمحال و بختیاری ۸۴۲ میلیارد تومان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.