باشگاه بارسلونا نسبت به حضور نیمار در تست پزشکی پاریسن ژرمن اعتراض کرد.

خشم بارسلونا از حضور نیمار در تست‌های پزشکی پاری سن ژرمن در پورتو

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه بارسلونا که روز گذشته اعلام کرد با توجه به درخواست خروج نیمار، به این بازیکن اجازه داده با غیبت در تمرینات، برای آینده‌اش تصمیم بگیرد، از پروزا مشکوک فوق ستاره برزیلی به پورتو شاکی است.

به گزارش as، شاکی از اینکه گفته می‌شود نیمار در پورتو، تست‌های پزشکی پاری سن ژرمن را در حضور مکسول و آنترو هنریکه، مدیرورزشی پاریسی‌ها پشت سر گذاشته است، مکسول در فرودگاه پورتو منتظر هم‌وطنش بود و هنریکه نیز در پورتو زندگی می‌کند. بارسا عصبانی است چون به نیمار اجازه حضور در تست‌های پزشکی باشگاه دیگری را نداده بود. به عبارت دیگر تست پزشکی زمانی از بازیکن گرفته می‌شود که دو باشگاه به توافق رسیده باشند. این در حالی است که بارسلونا و پاری سن ژرمن هنوز هیچ مذاکره‌ای نداشته‌اند و طرف فرانسوی نیز بند فسخ قرارداد را فعال نکرده است.

تمام این موارد باعث شده تا حتی احتمال شکایت بارسا از نیمار نیز به پیش کشیده شود. بارسا این حق را دارد که در صورت اثبات حضور فوق ستاره برزیلی در تست‌های پزشکی پاری سن ژرمن، اعتراض کند. نیمار شب گذشته به بارسلونا بازگشت و پدرش در پاسخ به خبرنگاران اعلام کرد که امروز صحبت خواهد کرد. منتظر می‌مانیم تا ببینیم امروز چه اخباری از بزرگ ترین انتقال تاریخ به دست می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.