‌خرم آباد- رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: سارق منزل و ۶۰۰ میلیون ریال طلای مسروقه در کوهدشت دستگیر شد.

سارق نیم کیلو طلا در کوهدشت دستگیر شد

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، عباس نظری اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده سرقت منزل به پلیس آگاهی کوهدشت مبنی بر اینکه منزل مسکونی اش مورد دستبرد سارق یا سارقان قرار گرفته و مقداری طلا و اثاثیه منزل وی بسرقت رفته است، رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران با بررسی های وسیع و استفاده از شیوه های نوین پلیسی موفق به شناسایی سارق شده و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی لرستان تصریح کرد: متهم در باز جویی های فنی به سرقت اموال شاکی به مقدار نیم کیلو طلا و به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

وی در پایان با بیان اینکه طلاهای سرقتی کشف شده به مالباخته تحویل شده است گفت: متهم با تکمیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

محموله برنج میلیاردی قاچاق در الیگودرز توقیف شد

محمد قنبری اظهار کرد: ۲۴ تن برنج خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در الیگودرز کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: ماموران ایست بازرسی این شهرستان حین کنترل محورهای مواصلاتی "اصفهان – الیگودرز" به یک دستگاه تریلی مشکوک و آن را توقیف کردند.

قنبری در ادامه افزود : در بازرسی از تریلی مذکور ۲۴ تن برنج خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر شده است، تصریح کرد : کارشناسان ارزش محموله کشف شده را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

قنبری گفت : متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.