به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت رضوی، بیماران هموفیلی خاص میهمان بارگاه حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی الرضا(ع) شدند.

بیماران خاص همزمان با دهه کرامت رضوی به میهمانی امام رضا(ع) دعوت شدند

به گزارش قدس آنلاین، یک هزار و ۲۰۰ نفر از بیماران خاص که از بیماری هموفیلی رنج می‌برند با عنایت حضرت رضا(ع) به حرم رضوی مشرف شدند و در مراسمی در رواق شیخ حرعاملی از ویژه برنامه‌های تشرفی همچون زیارت‌نامه‌ خوانی، سخنرانی، مداحی، اجرای گروه سرود و در ادامه از زیارت حضرت رضا(ع) و غذای متبرک این آستان ملکوتی بهره‌مند شدند.

غلامرضا محمد‌زاده یکی از بیماران هموفیلی اظهار داشت: خداوند را شاکرم در دهه کرامت رضوی به حرم ثامن‌الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مشرف شدم؛ من اصلا فکر نمی‌کردم حضرت رضا(ع) در این ایام مبارک من را به میهمانی خود بپذیرد.

وی گفت: من از حضرت رضا(ع) فقط یک خواسته دارم، آن هم شفا همه بیماران مبتلا به بیماری‌های خاص، چرا که هیچ فردی درد و رنجی را که این عزیزان تحمل می‌کنند، نمی‌تواند درک کند و ان شاء الله خداوند مشکلات و گرفتاری های ملت اسلام را به حرمت امام رضا(ع) رفع بفرماید.

مصطفی روشن‌دل بیمار مبتلا به هموفیلی نیز گفت: زمانی که در حرم امام رضا(ع) حضور پیدا می‌کنم احساس خوشحالی و سبکی دارم همه این انرژی مثبت نشات گرفته از مضجع منور حضرت رضا(ع) است که من را جذب خود می‌کند.

وی اضافه کرد: تاکنون به حضرت رضا(ع) بسیار متوسل شده‌ام و حاجت‌های بسیاری گرفته‌ام؛ حقیقتا به فریاد دلم رسید و دستم را در اوج مشکلات و گرفتاری‌ها رها نکرد و از منجلاب مشکلات نجاتم داد، بنابراین هرچه دارم از وجود با برکت حضرت رضا(ع) است.

لازم به یادآوری است؛ معاونت اماکن متبرکه آستان قدس رضوی هر ساله در ایام دهه کرامت ویژه برنامه های تشرفی متعددی را برای اقشار مختلف همچون بیماران خاص، مددجویان و... برگزار می‌کند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.