رشت_ زین العابدین قربانی با اشاره به اینکه باید درجایی که نقطه‌ضعف وجود دارد انتقاد سازنده داشته باشیم بیان کرد: همه باید وحدت اسلامی را حفظ کنیم، برخی از روزنامه‌ها طوری درباره رئیس‌جمهور می‌نویسند که انگار درباره رئیس‌جمهور آمریکا حرف می‌زنند.

جایی که نقطه‌ضعف وجود دارد انتقاد سازنده داشته باشیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، امام جمعه رشت در خطبه‌های نماز جمعه رشت با تبریک میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت اظهار کرد: مشهد و به‌تبع آن ایران به برکت حضور امام رضا (ع) پایتخت جهان اسلام شده است که این‌همه برکت، از سفر ایشان به ایران میسر شده است.

آیت ا... قربانی با اشاره به تقارن مراسم تنفیذ ریاست جمهوری با میلاد امام رضا (ع) بیان کرد: امیدوارم دولت ظرف چهار سال تذکرات رهبری را محقق کند.

خطیب جمعه رشت رفع مشکلات معیشتی مردم را از خواسته‌ها و تذکرات رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: باید با دنیا تعامل منطقی داشته باشیم تا نگویند که ایران می‌خواهد منزوی باشد، ما با تمام دنیا روابط خواهیم داشت جز کسانی که متجاوز و آدم کش هستند.

قربانی ادامه داد: با عوامل سلطه مبارزه کنیم یعنی نباید  رفتارتان به‌گونه‌ای باشد که به شما امید ببندند لذا باید با زورگویان در ستیز بود زیرا ما هرکاری هم انجام دهیم آن‌ها راضی نخواهند بود.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه در میان مردم بروید و مشکلاتشان را از نزدیک ببینید بیان کرد: جای خرسندی است که در استان دیده می‌شود که استاندار و مسئولین استانی به نقاط مختلف استان سرکشی کرده و با مشکلات از نزدیک مطلع می‌شوند.

وی افزود: جای خرسندی است که استاندار و فرماندار با حضور در این مسیر درصدد حل این مشکل برآمده‌اند و بعد از حضور آن‌ها این جاده در حال آسفالت شدن است.

قربانی به نوشته دختری مسیحی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت:  از شنیدن این نکته که دختری مسیحی در مقابل عکس حضرت مریم (س) می‌ایستد و می‌گوید «ای مریم آسوده باش که فرزندان زهرا (س) برای نجات ما و انسانیت خواهند آمد» منقلب شدم زیرا این جمله بدین معناست که اسلام بدون در نظر گرفتن دین و آیین، نجات‌بخش همه انسان‌هاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.