بردسکن- امام جمعه بردسکن گفت: مراسم تحلیف ریاست جمهوری نمادی از وحدت قوای سه گانه و انسجام و هماهنگی در بین ساختار مردم سالاری دینی نظام است.

 مراسم تحلیف ریاست جمهوری خنثی کننده طرح های  دشمنان علیه ایران است

به گزارش قدس آنلاین ،حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به  مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط مقام معظم رهبری و تحلیف وی  فردا در مجلس شورای اسلامی گفت:  حضور شخصیت های تراز اول دهها کشور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری در واقع نمادی از وحدت قوای سه گانه  در برابر طرح  های دشمنان است.

 حجت الاسلام امینی افزود: امروز امریکا با شکست انزوای ایران ،  سعودی ها با ایران هراسی و مقابله با القاع ناامنی توسط صهیونیست ها به دنبال اهداف  و منافع خود هستند که برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری  ۳ طرح آنها را علیه ایران خنثی می کند.

وی  از دستگاه دیپلماسی کشور خواست به جد و با شایستگی  مراسم تحلیف را برگزار کند تا طرح های دشمنان ابتر بماند.

امام جمعه بردسکن  با اشاره به اینکه منتخب مردم دردولت دوازدهم بیشترین رای را کسب کرد گفت: مردم سالاری و دموکراسی دینی به معنای واقعی کلمه در ایران اسلامی وجود دارد  و دشمنان تلاش می کنند   این صحنه ها را طوری جلوه دهند که دلسردی مردم را ایجاد کنند.

وی عنوان کرد: امروز پایه های نظام مستحکم و رهبری نظام و قوای سه گانه با پشتیبانی مردم از اقتدار لازم برخوردار است و تمامی خواب های دشمنان علیه ایران اسلامی را  آشفته خواهند کرد.  ارزش های اسلامی را مورد آسیب قرار دهند.

وی با بیان اینکه امروز تاکتیک ها و تکنیک های دشمنان علیه ایران  نسبت به گذشته فرق کرده است گفت:  دشمنان با یکسری تبلیغات سوء می خواهند مردم را نسبت به نظام و رهبری مایوس و ناامید کنند که با دشمن شناسی و بصیرتی که ملت ایران در همه صحنه ها دارند تمامی ترفندها و توطئه های آنها  نقش برآب خواهد شد.

امام جمعه بردسکن با گرامی داشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار یاد و خاطره محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و شهدای عرصه اطلاع رسانی را گرامی داشت و برتجلیل و تکریم خبرنگاران این شهرستان تاکید کرد.

 وی  از زحمات و خدمات خبرنگاران بردسکن به ویژه خانواده نوری که دراین عرصه فعالیت چشمگیری دارند تقدیر کرد و برای پیشکسوت عرصه رسانه نورمحمد نوری که این روزها براثر سکته مغزی در بستر بیماری قراردارد برای سلامتی وی شفای عاجل را از خداوند متعال خواستار شد. حجت الاسلام امینی با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران گفت: خبرنگاران  سربازان خط مقدم جبهه اطلاع رسانی هستند و در حوزه هایی که مدیران ضعف دارند با انعکاس یک مطلب  به آنها تذکر می دهند.

وی از خبرنگاران خواست روحیه امید و نشاط را در مردم تزریق کنند و از بیان برخی مطالب که باعث نامیدی شدن مردم می شود پرهیز کنند. وی عنوان کرد: خبرنگاران باید برمدار اعتدال حرکت کنند و از هرگونه افراط و تفریط جدا پرهیز و آنچه که منافع ملی است  به آن بپردازند.

وی بر  تامین معیشت  خبرنگاران تاکید کرد و از مسئولان خواست به مناسبت روز خبرنگار مراسم باشکوهی در شان و جایگاه خبرنگاران در شهرستان برگزار کنند.

وی با تبریک ولادت با سعادت امام رضا (ع)  و جشن های این ایام از دستاندرکاران برگزاری برنامه های دهه کرامت تقدیر کرد و گفت: در شب و سالروز ولادت امام رضا (ع) مراسم جشن و سروری در سطح مساجد  شهرستان برگزار شد و حضور خادمین حرم مطهر رضوی را نیز در شهرستان داشتیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.