خرم اباد- امام جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه خبرنگاران زبان گویای مردم هستند و رسالت سنگینی دارند، گفت: تنفیذ رئیس دولت دوازدهم جدید نشان از شکست طرح ایران‌هراسی و نماد وحدت قوای سه‌گانه در نظام است.

تنفیذ رئیس جمهور نشان از شکست طرح ایران‌هراسی و نماد وحدت قوای سه‌گانه در نظام است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قاسم متقی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با اشاره به آغاز مدیریت جدید در کشور، اظهار کرد: روز گذشته مراسم تحلیف و تنفیذ آغاز مدیریت جدید در کشور را داشتیم.

وی با اشاره به اینکه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب خطاب به رئیس جمهور در جهت رفع مشکلات و مطالبات مردم است، تصریح کرد: تحلیف دولت جدید، نشانه شکست طرح ایران‌هراسی و نماد از وحدت قوای سه‌گانه در نظام است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با یادآوری دیدار مقام معظم رهبری با کارگزاران حج، عنوان کرد: در این دیدار بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های حج در ابعاد سیاسی ـ عبادی تأکید شد.

متقی‌نیا تبیین کرد: همچنین در این دیدار رهبر معظم انقلاب به برگزاری حج مطلوب از دیدگاه آموزه‌های دینی تأکید کردند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت سرلشکر بابایی و شهید صارمی، خبرنگار جمهوری اسلامی، گفت: یاد و خاطره این شهدا را باید گرامی بداریم.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه سالروز شهادت شهید صارمی روز خبرنگار نامیده شده است، تشریح کرد: خبرنگاران زبان گویای مردم هستند و رسالت انقلابی دارند.

متقی‌نیا با بیان اینکه رسالت خبرنگاران پیگیری مطالبات مردم و تبیین گفتمان اسلامی در داخل و خارج از کشور است، در خصوص سالروز بمباران اتمی به ژاپن عنوان کرد: در این بمباران که توسط آمریکا انجام گرفت، بیش از 160 هزار نفر کشته و زخمی شدند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با تأکید به اینکه بزرگترین ناقض حقوق بشر، آمریکا است، افزود: آمریکا با این حرکت تمام شعارهای خود در خصوص دفاع از حقوق بشر را نقض کرد.

متقی‌نیا به پرتاب ماهواره سیمرغ از پایگاه امام اشاره کرد و یادآور شد: این امر دستاورد علمی بزرگی از  صنعت هوا ـ فضا بود و سبب امید در دل آحاد ملت و یأس در دل دشمنان ملت شد و آغاز توانمندی برای پیروزی کشور با وجود تحریم‌ها بود.

وی با بیان اینکه امروز سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی است، تصریح کرد: این مجموعه به فرمان امام(ره)  و زیر نظر شورای انقلاب فرهنگی تشکیل شده است‌.

امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد افزود: جهاد دانشگاهی جایگاه والایی دارد، چراکه نهاد انقلابی بوده و انتظار است که فعالیت‌های جهادی انجام دهد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.