ایلام- امام جمعه موقت ایلام گفت: مدیریت جهادی تنها راه برطرف کردن مشکلات مردم است که باید دولت به این مقوله توجه جدی و اساسی کند.

مدیریت جهادی تنها راه برطرف کردن مشکلات مردم است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام وعد مرادبیگی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری اظهار داشت: مقام معظم رهبری روز گذشته حکم ریاست جمهوری دوازدم را تنفیذ فرمودند.

امام جمعه موقت ایلام گفت: جمهوریت نظام همان انتخاب مردم در اردیبهشت ماه امسال بود و شخصیتی را به عنوان رئیس جمهور گزینش کردند و مهر مشروعیت آن نیز توسط مقام معظم رهبری امضاء شد.

خطیب موقت نمازجمعه ایلام تصریح کرد: مقام معظم رهبری در حکم تنفیذ رئییس جمهور به نکات مهمی اشاره فرمودند که نکات طرح شده از سوی مقام معظم رهبری بسیار کلیدی است.

وی اضافه کرد: توجه رئیس جمهور و دولت به خداوند متعال است که در توصیه‌های رهبری به آن تاکید شده که کارها را برای رضای خداوند انجام دهید، در هر جایی که در کشور به بحران رسیدیم و دشمن برای ما مشکل ایجاد کرده است با امید و توکل به خدا از آن گذر به راحتی عبور کرده‌ایم.

مرادبیگی تصریح کرد: در ۴۰ سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد که با توکل به خدا این مسیر را طی کرده و باز هم ادامه می‌دهیم، توجه به شعارهای اصیل انقلاب در این مدت نه تنها کم نشده بلکه پررنگ‌تر شده و باید این روند استمرار یابد.

خطیب موقت جمعه ایلام گفت: توجه به نیروهای انقلابی از دیگر توصیه‌های مقام معظم رهبری به رئیس جمهور بود، نیروهایی که برای دفاع از انقلاب خود را سپر کرده و در مواقع حساس در میدان هستند باید مورد توجه واقع شوند.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج و نیروهای ارزشی و کسانی که تفکر انقلابی دارند و انقلاب را تا این لحظه نگه داشته‌اند باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرند، باید رئیس جمهور و دولت به نیروهای انقلابی توجه کند.

امام جمعه موقت ایلام اضافه کرد: حضور در بین مردم از دیگر توصیه‌های رهبری به رئیس جمهور بود و مادامی که بین مردم نباشیم نمی‌شود مشکلات مردم را حس کرد و برای رفع آن چاره‌جویی کرد.

مرادبیگی تصریح کرد: نباید مسئولان اسیر آمارها و گزارشات صرف شوند بلکه باید بین مردم بود و مشکلات آنان را حس و در برطرف کردن آن تلاش کرد.

امام جمعه موقت ایلام گفت: مدیریت جهادی تنها راه برطرف کردن  مشکلات مردم است که باید دولت به این مقوله توجه جدی و اساسی کند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.