بجنورد- امام جمعه بجنورد با اشاره به این که جوانان انقلابی سرمایه‌های کشورمحسوب می‌شوند گفت: دولت برای ارتقای سطح زندگی مردم و برطرف کردن فقر تلاش کند و توصیه‌های مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهد.

جوانان انقلابی سرمایه‌های کشورمحسوب می‌شوند

به گزازش قدس آنلاین، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی؛ امام جمعه بجنورد در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری اظهار داشت: رئیس جمهور و کابینه جدید باید برای برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم همه توانشان را به کار بگیرند زیرا مشکلات معیشتی و اقتصادی اخلاق جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: رئیس جمهور باید برای برطرف کردن مشکلات و ایجاد شرایط زندگی همه مردم تلاش کند نه یک گروه خاص. توصیه‌های مقام معظم رهبری به دولت جدید بسیار راه گشا است و همه این نکات باید سرلوحه کار دولت قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با اشاره به توصیه‌های رهبری گفت: اولویت کار دولت باید ریشه کنی فقر در جامعه باشد و نباید در جامعه اسلامی کسی با فقر دست و پنجه نرم کند. باید گره‌های زندگی را برای مردم باز کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ایران کشوری فقیری نیست و همه امکانات موجود است ولی مدیریت‌ها ضعیف است. این مردم شایسته بهترین زندگی هستند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: رئیس جمهور باید انسجام ملی را حفظ و از این سرمایه و نعمت بزرگ حراست کند همه باید از جوهره انقلاب دفاع کنند و دولت آنهایی که برای انقلاب خون دادند و ایثار کردند را تکریم کند.

وی خطاب به دولتمردان افزود: از نقدها بر آشفته نشوید و به منتقدان بر چسب نزنید. انتقاد بد نیست انتقام بد است. انتقادها مسئولان را از خواب و سستی بیدار می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی افزود: از دشمن غافل نشوید دشمن بیدار و در کار است و اگر خواب باشیم با برنامه‌های دشمن غافلگیر می‌شویم.

رئیس شو ای فرهنگ عمومی استان با اشاره به فرا رسیدن روز خبرنگار گفت: خبرنگارها شهید صارمی را سرلوحه و الگو قرار دهند و کاری شهیدپسند ارائه دهند. گزارش‌ها مستند و عقلانی باشد مسئولان هم از رسانه‌ها حمایت کنند.

وی افزود: خبرنگاران در جامعه مظلوم‌ هستند و نباید به آنها تاخت و تاز کرد ، زیرا اگر رسانه‌ها نباشند مشکلات جامعه منعکس نمی‌شود و آنها دیدبان جامعه محسوب می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.