سنندج- امام جمعه سنندج گفت: به پیروی از رهبر معظم انقلاب و در راستای تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، باید به هر اندازه که توان داریم تلاش کنیم.

لزوم تلاش برای تحقق شعار سال/ زمینه توسعه تولید و ایجاد اشتغال در استان باید فراهم شود

به گزارش قدس آنلاین، ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمام مسلمانان خاطرنشان کرد: امروز روز کرامت و میلاد امام رضا(ع) است و خداوند تبارک و تعالی، بزرگی و رحمت و مهربانی خود را نسبت به پیامبران در آیات قرآن آورده است.

وی تصریح کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید، کسانی که تقوی را پیشه و همواره خداوند را به یاد دارند و متقی هستند باغ بهشت را تقدیمشان می‌شود.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: اینکه درهای بهشت به روی این انسان‌ها باز است و با احترام آنها را راهنمایی می‌کنند.

ماموستا خدایی خاطرنشان کرد: پیامبر مکرم اسلام صحابه خود را نصیحت می‌کند که به قبرستان سر بزنید و مرگ را به خاطر بیاورید که روزی تو هم به سایر دوستانت می‌پیوندی و همچنین می‌فرماید در رفتن به قبرستان افراط نکن که به صورت کامل از زندگی در دنیا ناامید نشوید.

وی با بیان اینکه با فقرا و محرومین بودن برای اینکه درد فقر را بچشد از دیگر نصایحی بود که پیامبر مکرم به اصحاب خود فرمودند، گفت: پیامبر مکرم اسلام همچنین به اصحاب خود فرمود با انسان‌های بیمار همنشینی کنید تا قدر سلامت و عافیت را بدانید و شکرگزار این نعمت بزرگ باشید.

خدایی با بیان اینکه فروتنی و خودداری از تکبر و بزرگ‌بینی در برابر انسان نیازمند از دیگر دستورات و نصایحی بود که پیامبر به اصحاب خود فرمودند، گفت: پیامبر همچنین فرمودند لباس کهنه بپوشید برای اینکه منیت را از خود دور کنید و درک درستی از شرایط افراد محروم و نیازمند جامعه پیدا کنید تا بتوانید بهترین حمایت را از آنان داشته باشید.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه 21 مردادماه به عنوان روز حمایت از صنایع کوچک نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: به پیروی از فرمان رهبر معظم انقلاب و در راستای تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید به هر اندازه که توان داریم تلاش کنیم.

ماموستا خدایی تصریح کرد: در راستای توسعه صنعت و معدن و بهبود فضای کسب و کار بیشتر در استان 18 شرکت صنایع کوچک در شهر سنندج دایر شده است که باید با حمایت از این ظرفیت‌ها زمینه توسعه تولید و ایجاد اشتغال را در استان فراهم سازیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.