نپذیرفتن تفکرات و روش‌های سازمان مجاهدین خلق و دست رد ملت ایران به این جریان، سازشکاری منافقین با عناصر خارجی و همکاری با آنان را در تجاوز به امنیت کشور آشکار کرد. با از دست رفتن فرصت‌های سیاسی و تلاش سازمان برای تصاحب موقعیت و کسب قدرت در نظام اسلامی تبلیغات و شعارهای اولیه برای کمک به اصلاح امور به فراموشی سپرده شد و روحیه قدرت طلبی، آنان را به سوی بدخواهان انقلاب کشاند.

قدس آنلاین- نپذیرفتن تفکرات و روش‌های سازمان مجاهدین خلق و دست رد ملت ایران به این جریان، سازشکاری منافقین با عناصر خارجی و همکاری با آنان را در تجاوز به امنیت کشور آشکار کرد. با از دست رفتن فرصت‌های سیاسی و تلاش سازمان برای تصاحب موقعیت و کسب قدرت در نظام اسلامی تبلیغات و شعارهای اولیه برای کمک به اصلاح امور به فراموشی سپرده شد و روحیه قدرت طلبی، آنان را به سوی بدخواهان انقلاب کشاند.

دولت‌های غربی و آمریکا که در تلاش برای نفوذ در ایران ناکام مانده بودند، ضمن مقابله آشکار با حکومت اسلامی ایران، به تحریک و حمایت از گروه‌ها و کشورهای دیگر با نظام ایران پرداختند. تحریک و ترغیب رژیم بعث عراق برای حمله به ایران در شرایطی که کشور هنوز سامان لازم نیافته بود، در کنار حمایت از گروهک‌های تجزیه طلب داخلی با این هدف انجام شد که راه مداخله و نفوذ دوباره برای آمریکا به این سرزمین باز شود. سازمان مجاهدین خلق نیز که به این حمایت نیاز داشت، دست دوستی به آمریکا داد تا از حمایت‌های مالی و تسلیحاتی و تبلیغاتی این کشور استفاده کند. با خروج منافقین از کشور و پیوستن به رژیم بعث، این ارتباط و نزدیکی با آمریکا شدت یافت. روزنامه «القبس» در تاریخ ۱۲/۲/۱۳۶۶ در خصوص ارتباط منافقین با آمریکا نوشت: «برای اولین بار چندین ملاقات میان مسئولان آمریکایی و نمایندگان سازمان مجاهدین طی سه ماه گذشته در واشنگتن صورت گرفته که هنوز ادامه دارد و مسئولان آگاه به مسائل ایران در وزارت خارجه آمریکا و شورای امنیت ملی این کشور و دیگر دستگاه‌های آمریکا در این دیدارها حضور دارند. در بعضی از این دیدارها «مورفی» نیز شرکت داشته است. القبس در پایان به نقل از منابع آگاه آمریکایی می‌نویسد: «دولت ریگان یک هدف اصلی را در نزدیک شدن به سازمان مجاهدین دنبال می‌کند و آن ادامه فشار بر ایران جهت عقب نشینی از مواضع سرسختانه خود است.»

 ملت ایران برای حفظ انقلاب اسلامی بهای گزافی را با جان و مال خود به کسانی پرداخت کرده است که شعار دموکراسی و آزادی خواهی از زبانشان نمی‌افتد و در هر اجتماعی خود را از مدافعان حقوق بشر عنوان می‌نمایند و مدعی حمایت از حقوق ملت ایران هستند. عملکرد آمریکا در حمایت از سازمان هایی که دستشان به خون هزاران انسان بی گناه در ایران آلوده است و جنگ افروزی‌هایی که در سراسر جهان با حمایت و تحریکات و نفوذ آمریکاییان انجام شده، ثابت می‌کند، تصمیم انقلابی و اسلامی امام خمینی(ره) در اعلام آمریکا به عنوان دشمن اصلی ملت ایران سخنی بی پایه و اساس نبوده است. این کشور از گروه‌های تروریستی به عنوان ابزاری برای تأمین منافع خود استفاده کرده و هر زمان که سودی نداشته باشد به زباله دان تاریخ می‌سپارد. تاریخ ایران گویای سرنوشت افراد بسیاری است که با طناب پوسیده آمریکا به چاه رفتند و عاقبتشان جز نابودی نبود. بسیاری از کسانی که در رژیم پهلوی منافع آمریکا را در ایران دنبال می‌کردند و کشور را به آنان واگذار نمودند، با بدعهدی آمریکاییان از میان رفتند. دولتمردان آمریکایی ثابت کرده‌اند، جمهوری اسلامی ایران را با ارزش‌های انقلابی آن، دشمن آشکاری برای خود می‌دانند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به ملت ایران استفاده خواهند کرد.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.