علی لاریجانی گفت که روز تحلیف رئیس‌جمهور آغاز راهی جدید برای پویایی در فعالیت‌های اقتصادی کشور است و حضور کشورهای مختلف در این جلسه نشانگر این است که علاقمندند با ایران در ابعاد مختلف همکاری داشته باشند. می‌دانیم.

امروز، آغاز راهی جدید برای پویایی در فعالیت‌های اقتصادی کشور است

به گزارش قدس آنلاین، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز شنبه ۱۴ مرداد پس از قرائت سوگند حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور و سخنان وی طی اظهاراتی در صحن علنی مجلس با تشکر از حضور نمایندگان مجلس در مراسم تحلیف، گفت: حضور قریب به اتفاق نمایندگان مجلس در مراسم دال بر اهمیت این جلسه و اهتمامی است که نمایندگان برای سوگند و پایبندی رئیس‌جمهور دارند.

وی همچنین با تشکر از همه میهمانان داخلی و خارجی که در مراسم تحلیف شرکت کردند، خاطرنشان کرد: این روزی است که آغاز راهی جدید برای پویایی در فعالیت‌های اقتصادی کشور است و حضور کشورهای مختلف در این جلسه نشانگر این است که علاقمندند با ایران در ابعاد مختلف همکاری داشته باشند و همانطور که رئیس‌جمهور محترم هم فرمودند ما در سال‌های آینده به این همکاری افتخار می‌کنیم و آن را موجب ایجاد صلح در منطقه و جهان می‌دانیم.

لاریجانی ابراز امیدواری کرد که دولت آتی از توانمندی لازم برای به دوش کشیدن این راه برخوردار باشد و آمادگی این کار را داشته باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با آرزوی توفیق برای حسن روحانی از دولت خواست که در اسرع وقت دولت آینده را معرفی کند تا کابینه جدید با نفس جدید کارها را به پیش ببرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.