۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 553187

جوان موتورسواری که به قصد کمک مرد ناشناسی را سوار بر موتورسیکلت خود کرده بود، پس از طی مسافتی با ضربات چاقوی این مرد تا یک قدمی مرگ پیش رفت.

انساندوستی، جوان موتورسوار را تا یک قدمی مرگ کشاند

به گزارش قدس آنلاین، جوان موتورسواری که به قصد کمک مرد ناشناسی را سوار بر موتورسیکلت خود کرده بود، پس از طی مسافتی با ضربات چاقوی این مرد تا یک قدمی مرگ پیش رفت.

گزارش خبرنگار ما به نقل از رئیس پلیس مشهد حاکی است، موتورسوار ۳۳ ساله که بهزاد نام دارد بامداد جمعه در حال عبور از خیابان پنج تن مشهد فرد ناشناسی را که کنار خیابان منتظر تاکسی بود، سوار موتورسیکلت خود کرد تا او را در مسیر حرکت خود به مقصد برساند.

دقایقی بعد و پس از طی مسافتی کوتاه مرد ناشناس ناگهان با سوءاستفاده از خلوت بودن خیابان، چاقویی را از جیبش درآورده و با وارد آوردن چند ضربه چاقو جوان موتورسوار را مجروح کرد و پس از ربودن گوشی تلفن همراه این جوان با موتورسیکلت او فرار کرد.

سرهنگ محمد بوستانی گفت: پیکر غرق در خون بهزاد لحظاتی بعد با کمک مردم به بیمارستان منتقل و تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با اطلاع از این حادثه، تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری سارق آغاز کرده‌اند که سرنخ‌های موجود منجر به چهره زنی این متهم شده و امید می‌رود، بزودی دستگیر شود.

وی تأکید کرد: بی‌توجهی به توصیه‌های پلیسی و سوءاستفاده سارق خشن از احساسات این مرد جوان، موقعیت را برای ارتکاب چنین سرقت خطرناکی فراهم کرده است.

*پیرمردهای جمعه بازار، طعمه سارق حیله‌گر

فرمانده انتظامی مشهد در ادامه از دستگیری مرد جوانی که با حیله و نیرنگ و خوراندن نوشابه مسموم، پیرمردها را در جمعه بازار مشهد، طعمه نقشه سرقت‌های خود قرار می‌داد، خبر داد.

وی گفت: با دریافت گزارش چند فقره سرقت در جمعه بازار مهرآباد مشهد و خیابان‌های اطراف آن، با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، رسیدگی موضوع به صورت ویژه و سریع در دستورکار تیم‌های دایره آگاهی کلانتری گلشهر قرار گرفت.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: کارآگاهان در تحقیقات خود به بررسی گزارش سرقت از پیرمردی ۷۶ ساله پرداختند که شاکی پرونده گفته بود فردی ناشناس با معرفی خود به عنوان مأمور یک مؤسسه خیریه، به او نزدیک شده و مبلغ دو هزار تومان پول و یک شیشه نوشابه به او داده که وی پس از خوردن نوشابه بیهوش شده است.

این پیرمرد، پس از آنکه به هوش آمده متوجه سرقت تلفن همراهش توسط مرد حیله‌گر شد، و سپس به پلیس مراجعه کرده است.

به گفته سرهنگ بوستانی، کارآگاهان کلانتری گلشهر با پیگیری سریع پرونده با توجه به اظهارات مالباختگان و سرنخ‌های موجود، عامل این سرقت‌ها را چهره‌زنی کرده و پس از چند ساعت کنترل و مراقبت‌های نامحسوس او را شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: تحقیقات از این متهم ۳۰ ساله برای کشف سایر جرایم ارتکابی و سرقت‌های انجام شده توسط او در حال انجام است.

وی از تمام افرادی که در محدوده جمعه بازار مهرآباد و خیابان‌های اطراف آن به همین شیوه مورد سرقت واقع شده‌اند، خواست، برای پیگیری شکایت خود به کلانتری گلشهر مراجعه کنند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.