اصفهان- رئیس حوزه هنری اصفهان از راه اندازی اولین موزه مجازی برای معرفی هنرمندان در آینده ای نزدیک خبر داد.

اولین موزه مجازی برای معرفی هنرمندان در اصفهان  راه اندازی می شود

به گزارش قدس آنلاین، مهدی احمدی فر صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: حوزه هنری نیازمند تعاملی دوسویه و صمیمانه با خبرنگاران حوزه فرهنگی و هنری است تا بتواند زمینه لازم را برای اطلاع رسانی برنامه های خود و همچنین تحلیل و بررسی دقیق و اصولی آنها فراهم کند.

وی ضمن تبریک فرارسیدم روز خبرنگار گفت: حرفه خبرنگاری بدون در اختیار داشتن ذوق و دیدگاه هنرمندانه قادر به ادای رسالت خود نیست.

رئیس حوزه هنری اصفهان ادامه داد: حرفه خبرنگاری این تفاوت مهم را با سایر شغل ها و حرفه ها دارد و خبرنگاران و اهالی رسانه تا زمانی که از این ویژگی برخوردار نباشند نمی توانند به ادای رسالت خود بپردازند.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان افتخارات بزرگی را در سالهای دفاع مقدس در کارنامه خود به ثبت رسانده و رزمندگان و فرماندهان و آزادگان بسیاری از این استان پهناور در جبهه نبرد حق علیه باطل شرکت کرده و به درجات بسیار والایی نائل شده اند، خاطرنشان کرد: حوزه هنری اصفهان توانسته شیوه نامه مدونی را در زمینه ادبیات پایداری برای نخستین بار در کشور ارائه کند که در قالب نقل خاطراتی از رزمندگان، فرماندهان و آزادگان بزرگ و نامدار جنگ چاپ و در هفته دفاع مقدس، هفته بسیج، دهه فجر و هفته هنر رونمایی خواهد شد.

احمدی فر اظهارکرد: متاسفانه در سال های اخیر رکود قابل توجه و محسوسی در زمینه تئاتر و هنرهای نمایشی در کشور ایجاد شد که البته در دو تا سه سال اخیر این رکود تا حدی کنترل شد.

وی ادامه داد: حوزه هنری رسالت خود را حمایت همه جانبه از آثار فاخر و ارزشی هنری قرار داده و در حوزه هنرهای نمایشی نیز از آثار هنرمندان جوان و مستعد حمایت می کند.

رئیس حوزه هنری اصفهان از راه اندازی اولین موزه مجازی برای معرفی هنرمندان در آینده ای نزدیک خبر داد و اظهارکرد: به زودی فضای ایجاد پیلاتو و بازسازی سالن سعدی برای اجرای تئاتر در اصفهان نیز احداث می شود و در اختیار هنرمندان قرار می گیرد.

وی در ادامه از فعالیت در زمینه آفرینش های ادبی سخن گفت و عنوان کرد: پاسداری از زبان و ادبیات فارسی و پیشگیری از ورود کلمات و اصطلاحات بیگانه به زبان فارسی از رسالت های مهم نهادهای فرهنگی در کشور است و حوزه هنری در این زمینه هم فعالیت های قابل توجهی را انجام داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.