کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بازی دو ملی‌پوش فوتبال ایران مقابل تیم فوتبال باشگاهی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

اقدام احسان حاج صفی و مسعود شجاعی در کمیسیون امنیت مجلس

به گزارش قدس آنلاین،  کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس صبح امروز در جلسه فوق العاده خود قبل از ورود به بررسی جزئیات طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه، به بررسی تحولات اخیر پرداخت و بعد از مطرح شدن موضوع قرار گرفتن دو ورزشکار ایرانی در قالب باشگاه های خارجی در مقابل تیم ورزشی رژیم صهیونیستی، حرکت این دو ورزشکار را محکوم کرد.

مسعود شجاعی و احسان حاج صفی بازیکنان تیم فوتبال پانیونیوس یونان هفته گذشته مقابل تیم مکابی رژیم اشغالگر قدس در قالب بازی‌های مقدماتی لیگ اروپا بازی کردند.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این جلسه تاکید کرد که همه ورزشکاران و قهرمانان به نام کشور با قرار گرفتن در برابر ورزشکاران رژیم غاصب اشغالگر، کودک کش، متجاوز و جنایتکار به مدال‌های رنگارنگ و مقامات ورزشی جهان و جایگاه‌های قهرمانی پشت پا می زنند. آن هم به دلیل احترام به حقوق بشر و حمایت از همه مظلومانی است که مورد ظلم رژیم نامشروع صهیونیستی از غزه تا لبنان قرار می گیرند. این اقدام جای تقدیر و تشکر دارد.

پذیرفتن بازی در مقابل ورزشکاران رژیمی که جز اشغال، آدم ‌کشی، تجاوز و خیانت در تاریخ بشر ارمغان دیگری برای بشریت نداشته است، بی احترامی به حقوق هزاران شهید و آواره و آسیب دیده از رژیم غاصب صهیونیستی است. لذا قطعا مسئولان ذی‌ربط در این راستا اقدامات و تصمیمات لازم را اتخاذ خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.