خبرنگار مشهور اسکای اسپورتس در فضای مجازی مدعی شد که باشگاه لیورپول به هیچ وجه ستاره برزیلی خود را به بارسلونا نمی‌فروشد.

خبرنگار اسکای: لیورپول به هیچ وجه کوتینیو را نمی‌فروشد!

به گزارش قدس آنلاین، موضوع انتقال کوتینیو به بارسلونا برای جانشینی نیمار، در رسانه‌های اسپانیایی بسیار بحث برانگیز شده است. طوری که نشریه اسپورت کاتالان مدعی شده که روز سه‌شنبه انتقال این ستاره با ۱۰۰ میلیون یورو رسمی می‌شود. 

گیم بالاگه، یکی از خبرنگاران مشهور اسکای اسپورتس که در حوزه اسپانیا برای این سایت معتبر انگلیسی فعالیت می‌کند در این خصوص مطالب جالب توجهی را متذکر شد. 

وی نوشت: لیورپول هیچ علاقه‌ای برای فروش کوتینیو ندارد. پیشنهادها داده می‌شود اما همین مبلغ ۸۰ میلیون یورویی ظرف ۴۵ دقیقه رد شد.

او ادامه داد: بازیکن با باشگاه بارسا به توافق رسیده به همین دلیل رسانه‌های اسپانیایی فکر می‌کنند که لیورپول راضی می‌شود و سه شنبه انتفال رسمی می‌شود که این اتفاق رخ نخواهد داد. 

بالاگه تصریح کرد: از مذاکرات یک عبارت «هرگز یعنی هرگز» را شنیده‌ام. فشارهای از سوی بارسا بیشتر می‌شود اما لیورپول می‌تواند آن را تحمل کند. 

با این تفاسیر باید دید آیا کوتینیو سرانجام می‌تواند راهی اسپانیا شود یا بارسا به گزینه‌های دیگری چون دمبله یا دیبالا وارد می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.