شهرکرد-مدیر کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: برای رفع مشکلات ۱۴ واحد تولیدی استان بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود.

بیش از ۱۲ میلیارد تومان جهت رونق واحد های صنعتی تسهیلات پرداخت می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید نعیم امامی شامگاه یکشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت:در راستای اجرای طرح رونق واحد های صنعتی استان بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای رفع مشکلات ۱۴ واحد تولیدی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بانک های توسعه تعاون، ملی، سپه و صادرات برای پرداخت این تسهیلات در نظر گرفته شده و مقرر شده بانک های نامبرده همکاری لازم را جهت پرداخت این تسهیلات با واحدهای تولیدی داشته باشند.

امامی خاطر نشان کرد: با پرداخت این تسهیلات به واحدهای تولیدی زمینه اشتغال ۱۲۸  نفر بصورت مستقیم فراهم می شود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه افزود: طرح های تولیدی کشاورزی ثبت شده در سامانه بهینیاب که پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد داشته باشند تسهیلات سرمایه ثابت پرداخت می شود.

در ادامه این جلسه رئیس سازمان برنامه و بودجه استان با اشاره به اینکه تمامی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان لازم الاجراست گفت: کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند تمامی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را کاملاً اجرایی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.