رشت- نماینده مردم رشت در مجلس گفت: برخی افراد کج‌اندیش در جایگاه‌های حساس دولتی و استانداری گیلان نفوذ کرده‌اند و در کمین هستند تا ضربات خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کنند.

برخی افراد کج‌اندیش در جایگاه‌های حساس استانداری گیلان نفوذ کرده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به اظهارنظرهای نادرست برخی از مسئولان استان گیلان اظهار داشت: در روزهای اخیر یکی از مسئولان استانداری گیلان اظهارنظرهایی غیرشرعی و غیرعرفی درباره سپاه پاسداران انجام داده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اظهارنظرهای این مسئول استانداری گیلان در ارتباط با سپاه پاسداران حرف‌هایی از جنس توطئه‌ها و تبلیغات دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران علیه سپاه و کشور است.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه برخی افراد کج‌اندیش در جایگاه‌های حساس دولتی و استانداری گیلان نفوذ کرده‌اند و در کمین هستند تا ضربات خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کنند گفت: این افراد الفاظی را به‌کار می‌گیرند که دشمنان نظام هم آن را باور ندارند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اظهارنظرهای نادرست این افراد در مسائل سیاسی، انتخاباتی و ورزشی شامل کشیدن دیوار در وسط خیابان و تاسف از عدم حضور دختران خود در ورزشگاه‌ها جای تامل بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه اعلام چنین نظراتی طراحی دشمنان نظام است گفت: از استاندار گیلان تقاضا دارم سریعاً این عناصر معلوم الحال را از استانداری گیلان و سایر دستگاه‌های دولتی استان خارج کند و افرادی امین و خدمتگزار به نظام و مردم را جایگزین این اشخاص کند.
 
نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه براساس قانون اساسی دولت در زمان صلح موظف است از توان نیروهای نظامی در مسائل اقتصادی، کشاورزی و عمران کشور استفاده کند افزود: تاکنون نیروهای نظامی در بعد نظامی و امنیتی عملکردی بسیار قابل قبولی داشته‌اند.

کوچکی‌نژاد افزود: نیروهای نظامی به‌ویژه سپاه پاسداران در قالب قرارگاه خاتم‌الانبیاء و سایر قرارگاه‌ها در جهت اجرای اقتصاد مقاومتی، حل مشکلات اقتصادی کشور و نیز اجرای پروژه‌های بزرگی در جهت عمران و آبادانی کشور به‌ویژه در مناطق محروم و نفت‌خیز نقش داشته است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی در بعد نظامی و امنیتی در حدی قدرت گرفته که در مقابل همه توطئه‌های دشمنان در داخل و خارج از مرزهای کشور پیروز می‌شود گفت: سپاه این قابلیت را دارد که در تمام بخش‌ها دولت را همراهی کند و در کنار دولت نظام را سریعاً از این برهه و گردنه حساس مشکلات اقتصادی عبور دهد.

کوچکی‌نژاد با اشاره به تبلیغات دشمنان در خارج از مرزها علیه جمهوری اسلامی مبنی بر عدم کارآمدی نظام در حوزه اقتصادی افزود: برخی در داخل کشور در جهت اهداف دشمنان نظام در حال انجام پروژه‌هایی ضد اسلامی هستند غافل از اینکه نیروهای انقلابی در متن مردم و نهادهای انقلابی در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران در تلاش هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی کشور می‌تواند از شرایط سخت اقتصادی عبور کند که مسئولان نظام و مسئولان ارشد استانی از خطر و انحراف مسئولان داخلی جامعه مطلع شوند و کار را به نیروهای انقلابی، متعهد و مومن که در نهادهای مختلف به‌وفور هستند بسپارند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.