۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
کد خبر: 553619

باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره خبر شکایت هرائر مگویان از این باشگاه به فیفا ارائه کرد.

واکنش باشگاه استقلال به شکایت مگویان به فیفا

به گزارش قدس آنلاین،، طی روزهای گذشته هرائر مگویان باشگاه استقلال را تهدید به شکایت کرده و ادموند اختر مدیر برنامه‌های این بازیکن از طرق مختلف سعی در منعکس کردن بحث شکایت مگویان از استقلال به فیفا را داشت. این در حالی است که مدیر برنامه‌های مگویان چند روز پیش طی گفت‌وگویی اعلام کرد که کار علیرضا منصوریان انسانی نیست و او کاری به قانون و این مسائل ندارد و نباید با مگویان چنین برخوردی شود.

پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص خبر شکایت مگویان از باشگاه به فیفا گفت: با توجه به درخواست کتبی علیرضا منصوریان مبنی بر قرار گرفتن نام مگویان در لیست مازاد باشگاه ما بلافاصله به فدراسیون فوتبال رفته و با بخش حقوقی و با شخص آقای براتی در این زمینه گفت‌وگو کردیم. بعد از صحبت‌های ما آقای براتی به آئین‌نامه مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمیمه ۳ ماده ۲ که در برج ۳ امسال توسط هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال مصوب شده، مراجعه کرد و همانطور که شما می‌دانید قوانین فدراسیون فوتبال با آئین‌نامه فیفا مطابقت می‌کند.

وی افزود: در این آئین‌نامه آمده بود چنانچه یک ماه قبل از پایان نقل و انتقالات باشگاه بازیکن را در لیست مازاد قرار دهد و بازیکن هم نتواند تیم پیدا کند، باشگاه موظف است با بازیکن نامبرده طبق قانون عمل کرده و حق و حقوق او را بپردازد. البته اگر بازیکن مورد نظر موفق شود تیم پیدا کند با باشگاه توافق کرده جدا می‌شود و چون ما هم از یک ماه قبل این موضوع را به فدراسیون اعلام کرده‌ایم غرامتی به باشگاه تعلق نمی‌گیرد. این عین آئین‌نامه است و این موضوع را می‌توانید استعلام بگیرید.

توفیقی ادامه داد: در جلسه‌ای که با ادموند اختر و وکیل او جناب آقای سلیمانی داشتیم آقای افتخاری از اختر خواست تا ۲ هفته به وی فرصت بدهد تا او مبلغی را تهیه کرده و به مگویان پرداخت کند و توافقات در فضای دوستانه حل شود. از آن جلسه یک هفته گذشته و حتی آقای اختر اعلام کرد که فقط یک هفته صبر می‌کند اما آقای افتخاری تاکید داشت که تا دو هفته دیگر پولی را تهیه کرده و به مگویان پرداخت خواهد کرد. چیزی که وجود دارد این است که ما نخواستیم برخلاف آئین‌نامه فدراسیون فوتبال عمل کنیم چون هنوز به هیچ بازیکنی پولی پرداخت نکرده‌ایم که به مگویان به عنوان بازیکن تیم پرداخت کنیم. ضمن آنکه در مورد مطالبات مگویان هم باید تاکید کنم آقای افتخاری ۲ هفته از اختر زمان گرفته است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.