شهرکرد-مدیر عامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از دریافت گواهینامه ایزو ۱۰۰۲ برای این شرکت خبر داد.

شرکت گاز چهارمحال و بختیاری موفق به اخذ گواهینامه ایزو ۱۰۰۲ شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، ممیزی در راستای دریافت گواهینامه استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲فرایند رسیدگی به شکایات مشتریان  با انجام ممیزی در  واحدهای مختلف انجام شد .

مدیر عامل شرکت گاز استان در جلسه افتتاحیه ممیزی  با اشاره به ماموریت و چشم انداز شرکت گاز استان ،که تامین رفاه ، رضایت شهروندان و همچنین دست یابی به پوشش کامل گازرسانی و سرآمدی در استان می باشد گفت :ممیزی فرایندی جهت انطباق فرایندهای تعریف شده با عملکرد واقعی سازمان بوده و شرکت گاز در کسب استانداردهای مختلف پیشتاز می باشد .

سیامک حیدری از برنامه ریزی این شرکت برای اخذ گواهینامه استاندارد ایزو ۱۰۰۲ فرایند رسیدگی به شکایات و ارتقاء خدمات در بحث مشتری مداری و مشتری محوری خبرداد و گفت : راه اندازی میز خدمت ، اطاق طرح تکریم ، دبیرخانه رضایت مندی و همچنین سامانه CRM در راستای انجام این وظایف  است . 

مدیرعامل شرکت گاز استان مدیریت منابع و کنترل هزینه ها در راستای اقتصاد مقاومتی را از اولویت های ویژه سازمان دانست و گفت : انطباق عملکرد واقعی سازمان با  فرایندهای تعریف شده و تلاش برای همسوسازی آنها با یکدیگر از دیگر اولویت ها است.

شایان ذکر است سر ممیز این دوره ضمن بازدید از واحد های مختلف ارزیابی از نحوه اجرا، فرایندها را مثبت عنوان کرد و از تمدید گواهینامه های ISO ۹۰۰۱،ISO۱۴۰۰۱،OHSAS۱۸۰۰۱،HSE –MSو ISO ۱۰۰۱۵ و همچنین اخذ گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲ خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.