در حالی که برخی از رسانه‌ها عنوان کردند امروز جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال برگزار شده است اما مدیران این باشگاه نشستی را با یکدیگر نداشته‌اند.

حمایت از منصوریان بدون برگزاری هیأت مدیره استقلال!

به گزارش قدس آنلاین، آخرین جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال روز سه‌شنبه گذشته در حالی برگزار شد که محمدحسین قریب رئیس هیأت مدیره این باشگاه در جلسه مورد نظر غایب بود و به نظر می‌رسد وی تمایلی به ادامه همکاری با باشگاه استقلال در این شرایط مدیریتی نداشته باشد.

از سوی دیگر برخی رسانه‌ها امروز مصاحبه‌ای را از قول سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال منتشر کردند که مدیران استقلال مثل سال گذشته از منصوریان حمایت کردند و در حالی که عنوان شد این گفت‌وگو بعد از پایان جلسه هیأت مدیره صورت گرفته اما نه تنها نشستی بین مدیران باشگاه استقلال برگزار نشده بلکه آنها منتظر هستند تا جلسه آینده هیأت مدیره را برگزار و حتی از علیرضا منصوریان برای حضور در این جلسه دعوت به عمل آورند.

یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال که نمی‌خواست نامش فاش شود در تماس با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس عنوان کرد:‌ ظاهراً این خبر در رسانه‌ها دست به دست شده که امروز نشست هیأت مدیره باشگاه برگزار شده است اما ما هیچ نشستی را برگزار نکردیم که بخواهیم در آن از علیرضا منصوریان حمایت کرده و یا عدم حمایت خود را اعلام کنیم. مطمئناً جلسه آینده هیأت مدیره باشگاه استقلال طی تماس با تک‌تک اعضا برگزار و در موردش اطلاع‌رسانی خواهد شد و اگر هم در مورد حمایت اعضای هیأت مدیره از منصوریان، مدیرعامل باشگاه صحبتی انجام داده اظهارنظر شخصی خود را مطرح کرده است.

 محمدحسین قریب، سیدرضا افتخاری، حسن زمانی، جواد قراب و عباس اکبر مالکی پنج عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.