اصفهان- ثبت نام از خبرنگاران تخصصی نوجوان در حوزه ترافیک به مناسبت روز خبرنگار آغاز شد.

ثبت نام از خبرنگاران تخصصی نوجوان در حوزه ترافیک آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، ثبت نام از خبرنگاران تخصصی نوجوان در حوزه ترافیک برای نخستین بار در کشور به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار آغاز شد.

پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان در طرح تربیت خبرنگاران تخصصی نوجوان حوزه ترافیک از دانش آموزان ۱۴ تا ۱۸ ساله ثبت نام به عمل می‌آورد.

نوجوانان علاقه‌مند به خبرنگاری تا پایان این ماه فرصت دارند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://yon.ir/YRAsf برای شرکت در طرح آموزش خبرنگاران تخصصی نوجوان حوزه ترافیک ثبت نام کنند.

با پایان این مرحله، ثبت نام کنندگان با شرکت در آزمون خبرنگاری مورد سنجش قرار گرفته و ۵۰ خبرنگار برتر به عنوان خبرنگاران تخصصی نوجوان حوزه ترافیک به عضویت پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان درمی‌آیند.

این خبرنگاران در ادامه آموزش‌های رسانه‌ای و ترافیکی دیده و در دوره‌های تخصصی شرکت کرده و مدرک مورد تأیید این دوره را دریافت می‌کنند.

برگزیدگان این دوره همچنین علاوه بر اخذ مدرک معتبر در برنامه‌های ویژه فرهنگی، تفریحی و آموزشی شرکت کرده و نشان "هوادار اصفهان" را دریافت می‌کنند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال تلگرامی پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان به آدرس traffic_cul@ مراجعه کرده و  یا با شماره تلفن ۳۲۲۰۴۸۴۵ تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.