اهواز- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: شهرستان ایذه یکی از نقاط پراستعداد در بحث ورزش خوزستانست همان طور که در کشتی فرنگی هم صاحب جایگاه است.

ایذه یکی از نقاط پراستعداد در بحث ورزش خوزستان به شمار می آید

افشین حیدری در حاشیه استقبال از قهرمان پارا دو و میدانی جوانان جهانی که به میزبانی سوئیس برگزار شد ظهر سه شنبه در فروردگاه بین المللی اهواز در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: شهرستان ایذه در بحث ورزشی  دارای پتانسیل بالایی است ان شاء الله ظرف مدت دو هفته ای آینده یک بازدیدی از شهرستان ایذه خواهیم داشت.

وی افزود: بحث پیست دو ومیدانی این شهرستان است که باید حتما یک فکر اساسی برای آن باید شود.

مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان ادامه داد: در ارتباط با مجموعه هیئت جانبازان و معلولان اعلام کردیم هر برنامه ای هیات داشته باشد، با توجه به ظرفیت خوبی که این جانبازان معلولان استان در بحث کسب مدال و رتبه جهانی اعلام کردیم که اداره کل ورزش وجوانان استان یکی از هیات های مهم و هدف گذاری در نظر دارد بحث جانبازان معلولان هست که ان شاءالله ما بتوانیم با برنامه‌های بسیار خوبی که دارند باز هم  کسب افتخار و مدال داشته باشد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا به جز مراسم تقدیر از مدال آوران از این ورزشکاران تقدیرخواهد شد یاخیر؟ اظهار کرد: در مراسم مجمع سالیانه هیئت جانبازان و معلولان اداره کل ورزش پاداش ویژه برای آن در نظر گرفته جدایی از پاداش سالیانه و پاداش قهرمانان در مجمع به این ورزشکاران اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در مسابقات قهرمانی جوانان پارادو ومیدانی جهان که در کشور سوئیس برگزار شد، محمود احمدی بلوطکی (شهرستان ایذه) موفق شده در ماده های پرتاب وزنه و نیزه دو گردن آویز طلا بدست بیاورد  و همچنین  حسین شریفی مفرد(شهرستان ایذه)  در ماده پرتاب دیسک مقام چهارم و در ماده ی نیزه جایگاه ششم را بدست آورد و مربی تیم ملی نیز مهدی فارسی از استان خوزستان بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.