​ایلام- مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با حضور در دفتر سرپرستی سایت خبری تحلیلی قدس آنلاین از خبرنگاران این رسانه در استان تجلیل کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام از خبرنگار قدس آنلاین تجلیل کرد

بهروز حیدرزاده روز سه شنبه با حضور در دفتر سایت خبری - تحلیلی قدس آنلاین، با تبریک روز خبرنگار گفت: هیچ دستگاه اجرایی نباید خبرنگاران را از خود جدا بداند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران یار اصلی ورزش هستند، اظهار داشت: ما از انتقادات سازنده استقبال می کنیم و با آغوش باز و دیده منت اینگونه انتقادات را می پذیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه نگاه تخصصی خبرنگاران به حوزه ورزش می تواند راهگشای این دستگاه باشد، افزود: ارتباط مدیران و خبرنگاران و انعکاس واقعیات، برای مدیران لازم است چرا که موجب آگاهی بخشی به جامعه می شود.

بهروز حیدرزاده با بیان این مطلب که کار خبر و رسانه آگاهی سازی است، خاطرنشان ساخت: ما همواره پیشنهادات سازنده را با جان و دل می پذیریم و انتظار داریم که رسانه ها نیز اخبار را بر اساس واقعیات منتشر کنند و از بیان مطالب کذب و غیر واقعی بپرهیزند.

وی یادآور شد: ارتباط دستگاه های اجرایی و رسانه ها می تواند منجر به حل مشکلات شود و امیدواریم که ارتباطات بین رسانه ها و دستگاه ها بیشتر و بهتر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.