در حالی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به خاطر بدهی های خود در خطر حذف از آسیا هستند، رقم دقیق بدهی های آنها مشخص شد.

استقلال ۱۱۸ میلیارد و پرسپولیس ۲۱۱ میلیارد تومان بدهی دارند!

به گزارش قدس آنلاین، بدهی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سر به فلک کشیده و کنفدراسیون فوتبال آسیا (‌AFC) تا ۳۱ آگوست (۹ شهریورماه) مهلت داده تا این دو باشگاه همانند سایر تیم‌ها تکلیف بدهی‌های خود را مشخص کنند. بدهی‌هایی که مدت‌هاست روی هم انباشته و حالا به بدهی نجومی تبدیل شده است.

در حال حاضر مجموع بدهی‌های باشگاه استقلال که شامل بدهی مالیاتی، دارایی و بدهی به اشخاص است، ۱۱۸ میلیارد شده که مسئولان این باشگاه در حال حل کردن بدهی سنگین مالیاتی خود هستند. بدهی به اشخاص نیز باید هرچه زودتر در فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف شود.

طبق گزارش تسنیم، بدهی‌های باشگاه پرسپولیس اما تقریباً دو برابر بدهی‌های باشگاه استقلال است. این باشگاه ۳.۵ میلیون دلار بدهی به اشخاص خارجی دارد که با احتساب دلار با قیمت ۳ هزار و ۸۰۰ تومان این باشگاه ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بدهی خارجی دارد. همچنین ۳۰ میلیارد از بدهی‌های باشگاه پرسپولیس به اشخاص ایرانی اعم از مربی و بازیکن است. سنگین‌ترین بدهی باشگاه پرسپولیس هم مربوط به بیمه، دارایی و اداره مالیات است که به ۱۴۰ میلیارد تومان می‌رسد. همچنین پرسپولیس‌ها ۲۸ میلیارد بدهی متفرقه یا سایر بدهی‌ها دارند که مجموع این بدهی‌ها ۲۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.