شهرکرد- پیش از ظهر چهارشنبه با حضور دکتر ارسلان خالدی فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان و معاونین دانشگاه علوم پزشکی در بخش های مختلف مراسم تجلیل از خبرنگاران در فضایی صمیمانه برگزار شد.

خبرنگاران و اصحاب رسانه در حوزه سلامت تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، در ابتدای این مراسم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با تقدیر و تشکر از خبرنگاران حاضر در مراسم، خبرنگاری را امری سخت و طاقت فرسا برشمرد و تصریح کرد: خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه نقشی مهم و بی بدیل دارند که نباید به راحتی از این همه رنج و زحمت چشم فرو بست.

خالدی فر افزود: امروز همه ما وظیفه داریم در حوزه سلامت به مردم و هم میهنانمان خدمت کنیم و اگر قدر این رسالت را بدانیم وظیفه خطیر خود را درک کرده و در بالا بردن میزان آگاهی مردم کاری بس بزرگ انجام شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به خدمات شایان این دانشگاه در چند ساله گذشته اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: طی سال های اخیر در حوزه سلامت و با همت وزیر  بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گام های بلندی برداشته شده که همگان شاهد آن بوده و آن را از نزدیک لمس نموده اند.

وی، وزیر بهداشت را از مفاخر دولت یازدهم بر شمرد  که به خوبی توانست مشکلات بهداشتی و درمانی مردم را در چهار سال گذشته به نحو احسن مدیریت کرده و تا حد قابل توجهی دغدغه مردم را در حوزه بهداشت و درمان مرتفع کند.

خالدی فر در خاتمه به پروژه های در دست ساخت این دانشگاه گریزی زد و تصریح کرد: انشاالله بنا داریم در هفته دولت پروژه های بسیار مهم و تخصصی را در گرامی داشت سالگرد شهیدان رجایی و باهنر افتتاح کنیم که این مراسم با حضور وزیر بهداشت  برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است این مراسم به همت سید علی درخشان مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در محل باشگاه فرهنگیان استان برگزار گردید که از ۸۰ نفر خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است، در این آئین از سرپرستی روزنامه قدس و پایگاه خبری قدس آنلاین و خبرنگار این مجموعه هومن نجاتی نیز قدردانی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.