با تلاش نیروهای آتش نشانی کارگر جوانی که به عمق چاه سقوط کرده بود و به شدت از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شده بود نجات یافته و به بیمارستان منتقل شد.

سقوط آزاد کارگر جوان به عمق چاه/حادثه تلفات جانی نداشت

به گزارش قدس آنلاین، وقتی شهروندان متوجه بروز این حادثه شدند با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند که آتش نشانان ایستگاه ۵۳ بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۱۰:۲۰ صبح امروز خود را به خیابان شهید بهشتی(مسیر شرق به غرب)، حوالی خیابان بخارست رساندند.

به گفته نادر خوش نیت افسر آماده منطقه شش عملیات آتش نشانی، در محل حادثه یک ساختمان اداری ۱۶ طبقه مشاهده شد که در طبقه منفی سه این ساختمان کارگران در حال حفاری یک حلقه چاه بودند و یک کارگر ۲۳ ساله تبعه افغان در حال ورود به چاه بود که ناگهان طناب نگه دارنده وی پاره شده و کارگر جوان به عمق ۱۶ متری چاه سقوط کرد.

وی افزود: در هنگام سقوط کارگر ۲۳ ساله یک کارگر دیگر در عمق چاه مشغول کار بود که خوشبختانه به وی آسیبی نرسید اما کارگر سقوط کرده به عمق چاه به شدت دچار مصدومیت شده و قادر به حرکت نبود.

افسر آماده منطقه شش عملیات ادامه داد: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه و انجام ایمن سازی، با بکارگیری تجهیزات مخصوص خود را به عمق چاه رساندند و با احتیاط کامل، کارگر مصدوم را به سطح زمین منتقل کرده و وی را برای اقدامات بعدی تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.