وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مسئولان باید از حاشیه‌سازی‌ها جلوگیری کنند و با اتحاد و همدلی برای حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

مسئولان از حاشیه‌سازی جلوگیری کنند/جبران عقب‌ماندگی‌های حوزه سلامت

به گزارش قدس آنلاین، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در مراسم افتتاح هم‌زمان ۱۰۰ واحد بهداشتی به اقدامات دولت در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید با همه محدودیت‌ها با کمک مجلس شورای اسلامی در حوزه سلامت توانست عقب‌ماندگی‌ها را جبران کند.

وی با بیان اینکه زحمات زیادی در طول چهارسال اخیر انجام شده است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی مازندران یکی از دانشگاه‌های برتر کشور است که توانسته اقدامات خوبی در حوزه سلامت انجام دهد.

هاشمی به ظرفیت گردشگری استان نیز اشاره کرد و ادامه داد: سالانه بیش از ۲۰ میلیون نفر از گردشگران به مازندران سفر می‌کنند که با توجه به شناور بودن جمعیت در این استان باید ویژه به آن توجه شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکی از مشکلات در کشور را توزیع سرانه سلامت عنوان کرد و گفت: سرانه سلامت در کشور بر اساس جمعیت توزیع می‌شود که جمعیت شناور در آن پیش‌بینی‌نشده است که در برخی استان‌ها به دلیل گردشگر پذیر بودن آن‌ها با مشکلاتی در ارائه خدمات مواجه می‌شوند.

وی اضافه کرد: اگر سرانه سلامت متناسب با جمعیت پیش‌بینی شود بسیاری از مشکلات استان‌ها برطرف می‌شود.

هاشمی بالاترین خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران را ایجاد آرامش و امنیت در جامعه عنوان کرد و افزود: این احساس آرامش جز با خدمت صادقانه به مردم امکان‌پذیر نیست.

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران درصدد ناامید کردن مردم هستند،گفت:  مسئولان باید از حاشیه‌سازی‌ها جلوگیری کنند و با اتحاد و همدلی در جهت حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.