سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تیمش را شایسته پیروزی پرگل برابر نفت دانست و گفت: شرایط لیگ به گونه‌ای است که همه تیم ها آماده هستند و می خواهند ما را غافلگیر کنند.

برانکو: همه تیم ها می خواهند پرسپولیس را غافلگیر کنند/ به بازیکنانم هشدار داده بودم

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی ۳ بر صفر شامگاه پنجشنبه تیمش برابر نفت تهران به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی تهران گفت: قبلا هم گفته بودم که این بازی با دیدار سوپرجام متفاوت است. به بازیکنانم هم هشدار داده بودم که بازی متفاوتی در پیش خواهیم داشت.

وی ادامه داد: تاکید کرده بود که برای رسیدن به پیروزی به تمرکز بالا نیاز داریم. این مورد را به بازیکنان هم گفته بودم. همانطور که قبلا هم گفته بودم ما نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم. روح کار ما این است که هر بازی را برای برد به میدان برویم. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه تیم ها برای رسیدن به پیروزی تلاش می کنند و طبیعی است که بخواهند ما را غافلگیر کنند. به همین خاطر باید در همه بازیها با آمادگی کامل به میدان برویم. 

وی ادامه داد: از نیمه اول راضی نبودم. نه اینکه بازیکنان ضعیف باشند بلکه از نظر تاکتیکی خوب نبودند. همه تلاشی که کردند در نیمه اول منجر به گل نشد. اما خیلی زود نیمه دوم به گل رسیدیم و این گل در سرنوشت بازی تعیین کننده بود. 

برانکو ادامه داد: بازیکنانم تفکرات بازی را در نیمه دوم تغییر دادند و از طریق پاسکاری به موقعیت بهتر و گل رسیدیم. چیزی که خیلی من را خوشحال می کند این است که در طول مسابقات تا حالا خیلی برنامه سخت و فشرده بوده است. فولاد تیم خوبی بود که ما را با مشکلات زیادی مواجه کرد. این بازی یک دربی کوچک بود. دربی اصلی ما با تراکتورسازی بود که به سختی از سد این تیم گذشتیم و الان هم یک دربی بود با نفت که قهرمان جام حذفی بود. 

وی ادامه داد: چیزی که به طور خاص ما را خوشحال کرد این بود که هواداران زیادی به ورزشگاه آمدند و ما را به طور زیادی خوشحال کردند.

برانکو خاطرنشان کرد:در نیمه اول اشتباه زیاد داشتیم و همانطور که گفتم خودم هم راضی نبودم. با این حال نیمه دوم بهتر شدیم. خوشحالم که مهدی طارمی گلزنی را شروع کرد و امیدوارم بتواند عنوان سال گذشته را تکرار کند.

وی در مورد ناراحتی گادوین منشا از پاس ندادن بازیکنان به او گفت: فکر می کنم ممنوع نیست که بازیکن با مربی اش صحبت کند. مخصوصا بعد از برد. طبیعی است صحبت هایی که ما با مربیان می کنیم به خودمان ارتباط دارد. این مسائل شخصی تیم ماست که اگر لازم باشد در رختکن در مورد آن صحبت می کنیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.