معاون تبلیغات دفتر حزب الله در تهران اظهار داشت: همانطور که سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله بعد از جنگ ۳۳ روزه گفت، دوران شکست‌ها تمام شده و دوران پیروزی‌ها آغاز شده است.

نماینده حزب الله در ایران: بعد از جنگ ۳۳ روزه دوران پیروزی‌های مقاومت آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، عقیل طفیلی معاون تبلیغات دفتر حزب الله در تهران در سخنرانی پیش از نماز جمعه با اشاره به سالگرد پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه گفت: این جنگ یک جنگ بین‌المللی بود که در آن بیشتر کشورهای عربی با پشتیبانی مالی شرکت کردند و حزب الله با کمک ایران توانست در مقابل آنها بایستد.

وی با بیان اینکه آثار ذلت این شکست تا امروز ادامه دارد، یادآور شد: این پیروزی نشان داد که مساله نابودی اسرائیل یک شعار نیست.

معاون تبلیغات دفتر حزب الله لبنان در ایران با ذکر این نکته که سیاست خاورمیانه بزرگ در جنگ ۳۳ روزه شکست خورد، اظهار داشت: دشمنان مقاومت برای پیاده کردن نقشه‌های دیگر خود وارد میدان شدند و این بار بعد از بهار عربی تکفیری‌ها تحریک شدند و از هر کشوری بدون هیچ محدودیتی به آنها پشتیبانی نظامی و سیاسی داده شد و تلاش کردند این جنگ را مذهبی نشان دهند.

طفیلی ادامه داد: با همه این تفاصیل شاهدیم که نه تنها محور مقاومت شکست نخورد بلکه روز به روز توسعه می‌باید و قدرتمندتر می‌شود و همانطور که سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله  بعد از جنگ ۳۳ روزه گفت، دوران شکست‌ها تمام شده و دوران پیروزی‌ها آغاز شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی منشا این پیروزی‌های منطقه است. در این پیروزی‌ها ولایت فقیه و تبعیت از آن نقش اساسی داشت و تبعیت از ایشان و امام خامنه‌ای از افتخارات حزب الله لبنان است.

نماینده حزب الله گفت: ملت ایران الگوی مقاومت و فداکاری بوده و هستند و شما ملت ایران شریک اصلی پیروزی مقاومت در دنیا هستید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.