مشهد- امام جمعه مشهد گفت: پیروزی های حزب الله لبنان مقابل صهیونیست ها برگرفته از آموزه های جمهوری اسلامی ایران است.

پیروزی های حزب الله لبنان بر گرفته از تفکرانقلاب اسلامی ایران است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد با اشاره به روز مقاومت و پیروزی حزب الله بر صهیونیست ناپاک در جنگ ۳۳ روزه اظهار کرد: این جنگ تموز است که در حال اضمحلال و نابودی است. 

وی افزود: از ۵۰ سال گذشته آمریکا دو میلیون صهیونیست اسرائیلی و ۸۰ میلیون عرب را به خاک سیاه کشانده و در جنگ شش روزه دو میلیون اسرائیل بر ۸۰ میلیون پیروز شدند و از آن روز ۴۰ سال می گذرد. 

امام جمعه مشهد تصریح کرد: تمام کشورها از تهدیدات اسرائیل هراس داشتند و بر حسب ترس و وحشت مسلمانان راه برای تصرف و تجاوز این رژیم ناپاک باز شد تا اینکه آمریکا و اسرائیل تصمیم گرفتند اسرائیل را بر منطقه حاکم کنند. 

وی ادامه داد: آن‌ها در جنگ ۳۳ روزه مقابل حزب الله لبنان شکست خوردند و در این میان اسرائیلی ها بودند که با کمال رسوایی به شکست سنگین خود اذعان کردند و هول و هراس و ترس مسلمانان از بین رفت و شخصیت موساد به کلی نابود شد و اختلاف در ارتش و دولت اسرائیل به وجود آمد. 

وی افزود:حزب الله کابوسی برای اسرائیل شد و امنیت لبنان در برابر تجاوز اسرائیل تامین شد و اسرائیلی که تهدید بود اکنون حزب الله تهدیدی برای اسرائیل شده و این پیروزی به دلیل پیروی از آموزه های انقلاب انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه در دنیا مقاومت نماد حماسه و غیرت شده است گفت: محور آن ایران و انقلاب اسلامی ایران است، منبع و مبدا حماسه غیرت شما مردم و رهبری معظم انقلاب است.

وی با تاکید به اینکه مجلس عصاره ملت است بیان کرد: اینکه به زن اروپایی دیپلمات افتخار کنند و عکس سلفی  بگیرند مایه حسرت و افسوس است، زنی که در مقابل تهدیدهای نابکارانه آمریکا حاضر نشد اعتراف کند این حریم ها خلاف برجام است.
 
علم‌الهدی ابراز کرد: رهبر در حکم تنفیذ رئیس جمهور تعامل با جهان را مطرح کردند که صرف میلیاردها تومان برای آمدن حقیر النفس ها به کشور جز رذالت برای ما چیزی نداشته است.

وی تاکید کرد: ما محور مقاومت هستیم، نباید آبروی خود را ببریم و  دغدغه ما عکس گرفتن با موگرینی شد. وهابیت ناپاک به روستای شیعه نشین میرزا اولنگ افغانستان حمله می کند و ۲۰۰ نفر راسر بریدند و ۴۵ دختر را به بردگی بردند و دغدغه ما تعامل با اروپا باشد.

امام جمعه مشهد گفت: ۲۰۰ مسلمان شیعه را سربریدند اما ما مرگ بر آمریکا را به طرف خود بر می گردانیم دغدغه ما رضایت آن‌ها است اما در کنار ما اتفاقاتی رخ می دهد که با یک محکوم کردن تشریفاتی حل نمی شود.

وی با بیان اینکه در مقابل مظالم نابکارانه نباید بی تفاوت بود گفت: حداقل انتظار این است که وارد عرصه فعالیت شده و هیاتی را تشکیل داد که برای همیشه ریشه ناپاکان کنده شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.