تیم ملی بسکتبال دومین دیدار خود در مسابقات کاپ آسیا را با برتری برابر سوریه به پایان رساند.

تیم ملی ایران مقابل سوریه پیروز شد

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه مسابقات بسکتبال کاپ آسیا که در بیروت لبنان جریان دارد، ملی پوشان کشورمان شامگاه جمعه به مصاف سوریه رفتند و موفق شدند این تیم را با نتیجه  ٨٧ بر ٦٣ شکست دهند.

این دومین دیدار تیم ملی بسکتبال در رقابت های کاپ آسیا بود. آنها که در گروه اول مسابقات قرار دارند، چهارشنبه در نخستین دیدار خود موفق به شکست ١٠١ بر ٥٤ هند شده بودند.

شاگردان مهران حاتمی دو کوارتر نیمه نخست دیدار برابر سوریه را با نتیجه ٢٨ بر ٢٠ و ٢٤ بر ١٢ به سود خود تمام کردند. آنها اما در کوارتر سوم با نتیجه ١٨ به ١٩ بازنده میدان شدند با این حال کوارتر پایانی را با برتری ١٧ بر ١٢ خود تمام کردند تا در مجموع برنده بازی باشند.

در دیگر دیدار گروه نخست مسابقات بسکتبال کاپ آسیا که پیش از دیدار ایران برابر سوریه برگزار شد، اردن موفق به شکست ٦١ بر ٥٤ هند شد. همچنین پیش از دیدار ایران، دو دیدار از گروه دوم مسابقات برگزار شد که طی آن قطر ٦٧ به ٩٢ مغلوب چین شد. فیلیپین هم ٨٤ بر ٦٨ عراق را شکست داد. 

مسابقات بسکتبال کاپ آسیا شنبه با برگزاری دیدارهای سوم گروه های سوم و چهارم پیگیری می شود. 

تیم ملی بسکتبال کشورمان هم یکشنبه سومین و آخرین دیدار مقدماتی خود را برابر اردن برگزار می کند. این دیدار ساعت ٢٠ به وقت ایران برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.