خرم آباد- نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: به خبرنگاران تبریک می گوئیم که قلم شان سازنده است نقد شان گیراست، تمجیدشان به درستی نزدیک می باشد.

 قلم خبرنگاران سازنده است

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله سید احمد میرعمادی ظهر پنج شنبه ۱۹ مرداد در مراسم تجلیل از خبرنگاران با بیان اینکه خبرنگار چند ویژگی دارد، اظهار داشت: خبرنگار "قلمش را برای خدا می زند" برای بازگویی مطالبات مردم "شهامت" دارد جز خدا از کس دیگر نمی ترسد و "صادق و واقع گرا" است.

وی در رابطه با خدمت به خبرنگاران افزود: خدمت به خبرنگاران، خدمت به پیشرفت و اصلاح جامعه است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه استان لرستان به بلوغ رسانه ای رسیده است، گفت:کارهای رسانه ای که ۱۰سال گذشته انجام می گرفت اصلا قابل مقایسه با این زمان نیست.

امام جمعه خرم آباد یاد کرد از دو شهید شاخص خرم آباد و بیان کرد: از شهیدان شاخص محمد صارمی و علیرضا حیدری به افتخار یاد میکنم و مفتخریم که عنوان روز خبرنگار مختص به خبرنگار استان لرستان است و این مسئولیت شما را سنگین تر می کند.

وی با اشاره به اینکه چه چیزی باعث مشکل شدن معیشت خبرنگاران شده گفت: عده ای با خبر فروشی و خبر سازی باعث شده اند که ضربه به خبرنگاران بزنند.

آیت الله میرعمادی در رابطه با منافع استان بیان کرد: در منافع استان همه با هم، هم صدا باشید و حمایت کنید ومنافع استان را به سیاست ربط ندهید.

وی در خصوص امورات دینی و هویت مردم اذعان کرد: برخی امور مربوط به شخص نمی باشد مربوط به دین و امورات مردم می باشد از جمله امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف و... خبرنگاران باید واقعیت های این امور را بیان کنند و نگذارند به فراموشی سپرده شوند.

امام جمعه خرم آباد بابیان اینکه مقام معظم رهبری دیدبان نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: از خبرنگاران انتظار دارم رهنمود های رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهید و مطالبات رهبری از جمله اقتصاد مقاومتی، ایستادگی در مقابل دشمن و سبک زندگی درست و... را در استان دنبال کنید، چرا که رهنمودهای مقام معظم رهبری برای کشور راه‌گشا است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.