سرمربی منچستریونایتد درباره اولین بازی تیمش در رقابت‌های این فصل لیگ برتر و قهرمانی در آن به صحبت پرداخت.

مورینیو: امسال قهرمانی در لیگ برتر هدف واقع بینانه‌ای برای ما است

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد باید در هفته‌ نخست لیگ برتر انگلیس در خانه به دیدار وستهام برود. ژوزه مورینیو پیش از این بازی در نشست خبری خود، گفت‌: اهداف نقل‌ و انتقالاتی ما هنوز بسته نشده است. همه این را می‌دانیم که ما از روی حرکات کنار زمین توانستیم در فصل گذشته گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. با این حال امسال نیز دوست دارم که وظیفه اصلی گلزنی را مهاجم مرکزی ما یعنی لوکاکو انجام دهد و در صورتی که او نتواند از عهده این کار بر آید به دردسر خواهیم افتاد. چالش اصلی که امسال پیش روی من و بازیکنانم قرار دارد، این است که نسبت به فصل گذشته بازی‌های بیشتری را ببریم. بیشتر از فصل قبل گل به ثمر برسانیم و کمتر هم دروازه‌مان باز شود. پارسال در خانه فقط یک بار شکست خوردیم و در جام‌های دیگر نیز در خانه اصلا شکست نخوردیم ولی متاسفانه تساوی‌های زیادی داشتیم. این بهتر است که دو یا سه بازی را شکست بخوریم تا این که چند دیدار پی در پی را با تساوی به پایان برسانیم.

او در ادامه صحبت‌های خود ‌اضافه کرد: پارسال هم در خانه تسلط زیادی روی بازی‌ها داشتیم و موقعیت‌های زیادی را نیز خلق کردیم. در خیلی از بازی‌ها حقمان نبود که بازی با تساوی به پایان برسد اما متاسفانه چنین اتفاقی رخ داد و همین باعث شد که از قهرمانی دور شویم. امسال به نظرم قهرمانی در لیگ، هدفی واقع بینانه‌تری برای ما محسوب می‌شود.

آقای "خاص" در پایان صحبت‌های خود، گفت‌: من فکر می‌کنم که امسال لیگ برتر بسیار مهیج باشد چون هفت تیم برتر در رقابت‌های اروپایی هستند. پارسال دو تیم در این رقابت‌ها حضور نداشتند ولی در حال‌ حاضر شرایط برای همه یکسان است و هیچ تیمی بر تیم دیگری مزیت ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.