شهرکرد-فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از افزایش ۷۷ درصدی کشفیات مواد مخدر و کشف بیش از ۹۲ کیلوگرم تریاک و دستگیری هشت سوداگر مرگ توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

کشف  بیش از ۹۲ کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار غلامعباس با اعلام این خبر افزود: به دنبال کسب خبری مبنی بر خرید مواد مخدر از استان‌های مرکزی و فروش آن در استان چهارمحال و بختیاری توسط چهار سوداگر مرگ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های سامان و لردگان قرار گرفت.   
سردار غلامزاده تصریح کرد: پس از بررسی و انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد این سوداگران قصد انتقال و توزیع مقادیری مواد مخدر را به شهرکرد با چهار خودرو سواری داشتند
وی با اشاره به توقیف خودروهای مذکور گفت: مأموران انتظامی در بازرسی دقیق از این خودروها بیش از ۹۲ کیلوگرم تریاک، که به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و در مجموع هشت متهم دستگیرشدند.   
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از افزایش ۷۷ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک تن و ۲۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، ۱۹ دستگاه خودرو توقیف و ۱۴ باند شناسایی و متلاشی شده است
وی خاطرنشان کرد: متهمان به همراه مواد کشف شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.