اصفهان- امام جمعه اصفهان گفت:حلقوم بریده این شهید پیام پیروزی های بزرگ جبهه حق برای مسلمین جهان و نزدیک شدن نابودی جبهه باطل و قطع شجره ملعونه وهابیت را به همراه دارد..

شهادت شهید محسن حججی پیام نابودی جبهه باطل را به همراه دارد

به گزارش قدس آنلاین،  آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد طی پیامی درگذشت شهید محسن حججی  را به پیشگاه امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده این عزیز آزاده و شهروندان غیور نجف آباد تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جنایت ظالمانه و غیرانسانی گروه ترویستی داعش در به شهادت رساندن شهید حججی عزیز سندی گویا و ماندگار دیگری  از استکبار و مولود شوم آن شد.

خون حلقوم بریده این شهید که همانند سرور و سالار شهیدان مظلومانه و حسین گونه بر زمین ریخته شد، پیام پیروزی های بزرگ توسط جبهه حق برای مسلمین جهان و نزدیک شدن نابودی جبهه باطل و قطع شجره ملعونه وهابیت را به همراه دارد .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای بزرگوار مدافع حرم و عرض تبریک و تسلیت خدمت خانواده های بزرگوار آنان که شهادت عزیزانشان عامل ثبات و امنیت کشور و عزت اسلام و انقلاب و بالا بردن بصیرت ملت انقلابی است ، شهادت سرافرازانه پاسدار غیور مدافع حرم شهید محسن حججی را به حضرت صاحب الامر(ارواحنا له الفداه) ، مقام معظم رهبری(حفظه الله) ، همرزمان ، مردم شهید پرور استان اصفهان و شهرستان نجف آباد و به ویژه به پدر ، ‌مادر ،‌ همسر گرامی و فرزند نونهال این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض نموده ، از خداوند سبحان حشر با شهدای کربلا برای آن شهید و اجر و صبر را برای کلیه بازماندگان مسألت می نمایم.

سید یوسف طباطبائی نژاد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.