گناباد- در هفته دولت باید اقدامات و عملکرد دولت برای مردم تشریح شودو هدف از گزارش عملکرد، بزرگ‌نمایی نیست، بلکه تبیین و تشریح اقدامات دولت است.

گزارش عملکرد، بزرگ‌نمایی نیست

به گزارش قدس انلاین، فرماندار گناباد صبح یکشنبه در جلسه برنامه‌ریزی مراسم هفته دولت و دفاع مقدس که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مهم‌ترین درسی که می‌توان از شهادت و زندگی دولتمردان شهید باهنر و رجایی گرفت، دریافت نوعی تحول اداری است.

محمدعلی نبی‌پور گفت: تحول اداری به این معناست که در نظام جمهوری اسلامی رئیس، کارمند و مدیر موضوعیت ندارد، بلکه در این نظام از بالاترین شخص مملکت تا پایین‌ترین رده، خود را خدمتگزار مردم می‌دانند.

وی با بیان اینکه در هفته دولت باید اقدامات و عملکرد دولت برای مردم تشریح شود، متذکر شد: هدف از گزارش عملکرد، بزرگ‌نمایی نیست، بلکه تبیین و تشریح اقدامات دولت است.

نبی‌پور با تاکید  بر اینکه مردم باید در بزرگداشت هفته دولت دخالت داده شوند، یادآور شد: به پیشنهاد ات و انتقادات مردم باید توجه کرد و برای شنیدن آن گوش شنوا داشت.

فرماندار گناباد با اشاره به هفته دفاع مقدس در پایان شهریور ماه هر سال، گفت: توجه به ارزش‌های دفاع مقدس در این هفته باید مورد توجه قرار گیرد.

نبی‌پور با بیان اینکه از دفاع هشت ساله مردم ایران باید خوب دفاع کرد، چراکه گاهی اوقات بد دفاع کردن از یک ارزش بدترین آسیب به یک ارزش محسوب می‌شود، متذکر شد: باید در هفته دفاع مقدس برای نسل امروز تشریح شود که چه طور مردم ایران در برابر هجمه دشمنی که همه قدرت‌های جهانی حامی او بودند، ایستادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.