شهرکرد-فرمانده انتظامی شهرستان بروجن گفت: با شلیک ماموران شهرستان بروجن دو سارق دستگیر و یک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی از آنها کشف شد.

۲سارق حرفه ای در بروجن دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامعلی شکری با اعلام این خبر افزود: ماموران کلانتری۱۲ حین گشت زنی در سطح شهر  بروجن  به یک دستگاه سواری پژو پارس با دو سرنشین در یکی از خیابان های پر تردد مشکوک و کنترل و بررسی این خودرو را در دستور کار، قرار گرفت.

 وی افزود: سرنشینان این خودرو با روئیت ماموران بدونه توجه به دستور ایست اقدام به فرار به طرف محور خوزستان کردند که عوامل گشت کلانتری با استعلام پلاک خودرو به سرقتی بودن آن پی برده و به تعقیب آن پرداختند.

 فرمانده انتظامی شهرستان  بروجن  خاطر نشان کرد: پس از اخذ دستور توقیف خودرو سرقتی از مقام قضائی و نظر به بی توجهی سرنشینان آن به اخطارهای مکرر و دستور ایست پلیس، ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح هر دو لاستیک عقب پژو پارس را هدف قرار دادند.

 سرهنگ  شکری ادامه داد: با توقف خودرو این دو سارق دستگیر و در بازجوئی های فنی پلیس ضمن اعتراف به سرقت های مکرر در استان های هم جوار مشخص شد هر دو از سارقان حرفه ای و سابقه دار می باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان  بروجن  در پایان با اشاره به معرفی متهمین به مرجع قضائی تاکید کرد: برخورد قاطع و قانونی با سارقان و بر هم زنندگان امنیت و آرامش مردم همواره در دستور کار پلیس بروجن  قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.