بنده آقای شریعتمداری را گزینه مناسبی برای وزارتخانه صنعت معدن وتجارت می دانم چرا که یقین دارم وی می تواند منجر به تحولی در وضعیت صنعت ومعدن کشور شود.

سابقه حضور شریعتمداری در وزارت بازرگانی به معنای آسیب رساندن به تولید و صنعت نیست

اختصاصی قدس انلاین- دکتر بایزید مردوخی اقتصاددان و از کارشناسان خبره سازمان مدیریت با تایید سابقه محمد شریعتمداری وی را گزینه مناسبی برای وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت دانسته و به خبرنگار قدس آنلاین گفت: بنده آقای شریعتمداری را گزینه مناسبی برای وزارتخانه صنعت معدن وتجارت می دانم چرا که یقین دارم  وی می تواند منجر به تحولی در وضعیت صنعت ومعدن کشور شود. وی در ادامه افزود: سابقه کاری وی در وزارت بازرگانی نیز قابل توجه بوده و به عنوان یک امتیاز مثبت برای ایشان محسوب می شود.

این استاد اقتصاد با اشاره به این موضوع که برخی سابقه حضور  ایشان در وزارت بازرگانی را عاملی برای عدم صلاحیت وی برای تصدی وزارت صنعت ومعدن می دانند خاطرنشان کرد: باید گفت سابقه حضور در وزارت بازرگانی حتما به معنای آسیب رساندن به حوزه صنعت و تولید کشور نیست.

مردوخی در پایان خاطر نشان کرد: از نظر بنده آقای شریعتمداری مدیری توانا با ارتباطات گسترده ای است. از طرفی وی را  بسیار خوش فکر و انسان سالمی می دانم که می تواند در امر شکوفایی و رونق صنعت  وتجارت خدمات مناسبی را به کشور و مردم ارائه کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.