معاون وزیر اتحاد کره جنوبی در سخنانی گفت: سئول درها برای گفتگو با کره شمالی را باز نگه داشته و تلاش‌های متعددی را برای حل اساسی تنش‌ ها به کار خواهد بست.

سئول: باب گفتگو با کره شمالی هنوز هم باز است

به گزارش قدس آنلاین، معاون وزیر اتحاد کره جنوبی امروز در اظهاراتی اعلام کرد که سئول تمام تمهیدات لازم برای تنش زدائی در روابط این کشور با همسایه شمالی خود را به کاربسته و نیز اعلام می کند که باب گفتگو میان این کشور با پیونگ یانگ باز است.

«چان هائه- سانگ» (Chun Hae-sung) معاون وزیر اتحاد کره جنوبی در این باره اعلام کرد: دولت کره جنوبی به دنبال این است تا تمام گام‌های لازم برای کاهش تنش در شبه جزیره کره را به کار گرفته و صلح را بر اساس اتحادی مستحکم میان سئول و واشنگتن و همکاری با متحدان خود را حفظ کند.

این مقام کره جنوبی در ادامه افزود: همزمان با این تلاش‌ها سئول درها برای گفتگو با کره شمالی را باز نگه داشته و تلاش‌های متعددی را برای حل اساسی تنش‌ ها به کار خواهد بست.

لازم به ذکر است، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که کشورش طی روزهای اخیر شدیدترین تحریم ها را متوجه کره شمالی کرده است، در ادامه اظهارات خصمانه خود علیه کره شمالی ۱۸ مرداد مدعی شده بود اگر این کشور به تهدیدهای خود بر ضد آمریکا ادامه دهد «با آتش و خشمی مواجه می شود که تا کنون جهان به خود ندیده است».

رئیس جمهور آمریکا مدعی است رهبر کره شمالی فراتر از معمول گام برداشته و اقدامات اخیرش تهدید آمیز بوده است.

لازم به ذکر است، به دنبال اقدامات مداخله جویانه واشنگتن و نیز تهیدات مکرر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، تنش ها در شبه جزیره کره افزایش یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.