وضعیت اسفبار قاچاق به ویژه از مبادی رسمی، و.... ، موجب شده تا هر انسان ناظری نگران این موضوع باشد که آیا انتقال مدیر فعلی گمرگ به وزارت اقتصاد می تواند گره ای از مشکلات فعلی اقتصاد ایران را باز کند یا باید منتظر پیچیده تر شدن اوضاع اقتصادی کشور بود.

آیا انتقال مدیر گمرگ به وزارت اقتصاد گره ای از مشکلات فعلی اقتصاد ایران باز می کند؟

محمود دهقانی اقتصاددان و عضو هیات علمی موسسه امام خمینی (ره) درباره معرفی مسعود کرباسیان به عنوان گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت اقتصاد به قدس آنلاین گفت: وضعیت اسفبار قاچاق به ویژه از مبادی رسمی و...  ، موجب شده تا هر انسان ناظری نگران این موضوع باشد که آیا انتقال مدیر فعلی گمرگ به وزارت اقتصاد می تواند گره ای از مشکلات فعلی اقتصاد ایران را باز کند یا باید منتظر پیچیده تر شدن اوضاع اقتصادی کشور بود.

دهقانی با اشاره به این موضوع که حرکت کلی انقلاب اسلامی همواره به سمت پیشرفت بوده است خاطرنشان کرد: متاسفانه در ۴ سال اخیر به دلیل نوع تفکرات اقتصادی آقای روحانی و دولتمردان یازدهم روند رو به پیشرفت کشور در سراشیبی قرار گرفته است. وی در ادامه افزود: یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که معتقدم بخش قابل ملاحظه‌ای از معضلات اقتصادی و مسائل موجود در کشور به صورت مستقیم یا مع الواسطه به شخص آقای روحانی باز می گردد و وی به شخصه باعث بسیاری از مشکلات موجود هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.