ساری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه مازندران گفت: فارغ التحصیلان بخش اعظم بیکاران را تشکیل می دهند.

بخش اعظم بیکاران را فارغ التحصیلان تشکیل می دهند/ قراردادهای سفید امضا کنترل خواهد شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اصغری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: بیشترین طرح های حمایتی در راستای اشتغال برای فارغ التحصیلان بیکار برنامه ریزی شده است.

وی طرح های دولت در مازندران در جهت رفع بیکاری در حوزه های کشاورزی و گردشگری را موفق دانست و یادآور شد: با توسعه زنبورداری توانستیم در کشور پیشرو باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه مازندران با اشاره به وعده ایجاد ۹۷۰ شغل در کشور توسط رئیس جمهور، خاطرنشان کرد: سهمیه استان ها هنوز اعلام نشده و پیش بینی می شود ۴۵ هزار شغل سهمیه مازندران باشد.

اصغری اضافه کرد: امسال مسولیت ما سنگین تر است چراکه اعتبار بیشتری برای اشتغال درنظر گرفته شده است.

وی با اعلام اینکه اقتصاد مقاومتی باید مردمی شود، وظیفه دولت را فراهم کردن زیرساخت ها و تسهیل در پرداخت وام های بانکی دانست.

اصغری اظهار امیدواری کرد با کمترین انحراف، اشتغالزایی به نحو احسن در مازندران عملیاتی شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه مازندران در رابطه به سوال قدس آنلاین در رابطه با قراردادهای سفید امضاء گفت: در این راستا سامانه ای رونمایی شد و امیدواریم با عملیاتی شدن آن، بسیاری از مشکلات در این رابطه مرتفع شود.

اصغری، نابرابری دریافت مالیات بر ارزش افزوده و مشکلات بیمه را مهمترین مشکل در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و افزود: بسیاری از تولیدکنندگان خواستار عدم مداخله بخش دولتی در تولید هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.