مشهد- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد تعامل و ارتباط با رسانه‌ها را عامل اصلی تحقق مردم سالاری در مدیریت شهری عنوان کرد.

قدس رسانه‌ای مردمی با رفتاری شایسته سالار است

به گزارش خبرنگار قدس  خلیل الله کاظمی که در رأس هیئتی با حضور مدیران سازمان‌ها و معاونین و مشاورین حوزه متبوعه خود در مؤسسه فرهنگی قدس حضور پیدا کرده بود، ضمن تجلیل از تلاش صادقانه خبرنگاران این روزنامه گفت: روزنامه قدس، رسانه‌ای مردمی با رفتاری شایسته سالار است که انتقادهای منصفانه آن همیشه راهگشای مدیریت شهری بوده است.
به گفته وی روزنامه قدس با انتقادات سازنده و انتقال بموقع پیام‌های مردمی سعی داشته، علاوه بر پاسخگویی به مطالبات عمومی، پیگیر بازخوردهایی باشد که از سوی مدیران مغفول مانده است.
وی با اشاره به سابقه ۲۲ ساله در تعامل و همکاری با روزنامه قدس اظهار داشت: وابستگی هر روزه به مرور مطالب روزنامه تا حدی است که حتی وقتی به مسافرت می‌روم، پس از بازگشت باید حتماً روزنامه‌ها را ورق بزنم.
معاون شهردار مشهد در ادامه با اشاره به نقش رسانه‌ها در اصلاح تصمیمات مدیریتی نیز گفت: واقعیت امر این است که در حین انجام امور بروز یکسری تصمیمات اشتباه سهوی، طبیعی است، اما تذکراتی که رسانه‌ها می‌دهند، باعث می‌شود، تجدید نظرهایی در این خصوص صورت بگیرد.
کاظمی با تأکید بر ضرورت همراهی رسانه‌ها برای نگاه کلان به اهداف و برنامه‌ها اظهار داشت: اگر نگاه کوچکی به تصمیمات داشته باشیم از نظر کارشناسی قطعاً پذیرفته نخواهد شد، اما اگر هدف کلان‌تر دیده شود، مسلماً هم افکار عمومی و هم رسانه‌ها از تصمیم حمایت خواهند کرد.
وی با قدردانی از همراهی روزنامه قدس در اصلاح برخی تصمیمات حوزه مدیریت شهری مشهد افزود: این همراهی در برخی بخش‌ها چون اصلاح بحث خصوصی سازی آتش نشانی قابل تمجید است.
در این دیدار صمیمانه، ایمان شمسایی مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قدس، ایجاد امنیت شهری را در گرو همت جهادی دانست و گفت:  این در حالی است که در چهار سال گذشته، مدیریت شهری در بهترین وضع ممکن اتفاق افتاده است.
وی با بیان اینکه مدیریت شهری بدون ارتباط با رسانه و رسانه بدون تعامل با مدیریت شهری معنا ندارد، افزود: همه ما نیز بدون مردم معنایی نداریم.
سردبیر روزنامه قدس با رد برخی ادعاهای غیر منصفانه در تعامل روزنامه قدس با نادیده گرفتن ضعف‌های مدیریت شهری اظهار داشت: ما این موضوع را رد می‌کنیم چراکه معتقدیم رویکرد شهرداری را می‌پسندیم و گفتمان جهادی شهرداری را قبول داریم که به دور از جریانات حاشیه‌ای بوده است.
به گفته وی هرچقدر که ما با هم رفقای ایدئولوژیک و استراتژیک باشیم باز هم از حق‌الناس و بیت المال نباید کوتاه بیاییم.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.